Zanimljivosti

ACI MARINE U neizvjesnoj godini nautika je postala veliki adut hrvatskog turizma

Dubrovnik DRN 0025
Split, 08/2018 ACI marina Dubrovnik Davor Zunic / Petar Fabijan

Ovogodišnja nautička sezona započela je nešto kasnije nego inače, dolaskom turista iz Slovenije, Austrije i Njemačke početkom svibnja. Značajnom interesu svjedoči činjenica da je ACI, najveći lanac marina na Mediteranu, dobivao upite za dolaske u marine na dnevnoj bazi. Izolacija i sigurnost koju nudi učinili su nautički turizam ove godine najpoželjnijim oblikom odmora za koji su odlučili brojni gosti, a zainteresiranost u posezoni dodatno potvrđuje popularnost nautičkog turizma u 2020.

Izazovni uvjeti nisu spriječili ACI da radi na unaprjeđenju ponude i omogući svim gostima opušten boravak u sigurnom okruženju te potaknu nautičare na plovidbu Jadranom. Zahvaljujući radu i trudu svih zaposlenika, gostima su omogućeni povoljniji uvjeti u svih 22 ACI marine u Hrvatskoj, od kojih posebice treba istaknuti da su oni sa stalnim godišnjim vezom ostvarili pravo na besplatan dnevni vez u svim marinama od Umaga do Dubrovnika.

-Kako bismo potaknuli strane i domaće nautičare na plovidbu radimo s partnerima na unaprjeđivanju nautičke ponude te nudimo razne sadržaje svim turistima koji za odmor izaberu plovidbu Jadranom – priopćili su iz ACI-ja.

Ključni akteri u turizmu složili su se da je ove godine nautički segment, zahvaljujući neočekivano uspješnoj sezoni, spasio turizam. Isto je potvrdila i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u Skradinu na završnici ovogodišnje Nautičke patrole. Budući da nautički turizam za sebe veže druge djelatnosti u marinama, kao što su ugostiteljstvo i servis, uspjeh nautičke sezone pomogao je i tim segmentima.

Svjesni ukupne situacije, ali i toga da konkurencija diljem Mediterana nudi posebne pogodnosti, u ACI-ju su pripremili niz pogodnosti za domaće nautičare, kojih je nemali broj. Za vrijeme zime u ACI marini Dubrovnik sugrađanima će nuditi paket usluga po povoljnim cijenama za smještaj plovila na kopnu. U paket su uključeni usluge dizalice, pranja podova, korištenja brodskih ležaljki, priključak za struju i vodu, kao i besplatna parking mjesta. Ova pogodnost vrijedi za sugrađane koji u vlasništvu imaju privatne brodove veličine od 7 do 12 metara.

Kontinuiranim trudom i radom na unaprjeđenju ponude nautičkog turizma, ACI pridonosi razvoju sveukupne turističke ponude te postavlja početne temelje brendiranja Hrvatske kao poželjne i sigurne nautičke destinacije. Uspješno brendiranje u tom kontekstu Hrvatsku bi dodatno pozicioniralo na svjetskoj nautičkoj mapi, te bi se na taj način pridobili lojalni potrošači više platežne moći. Ovaj proces, osim rada, iziskuje vrijeme i diferencijaciju od konkurencije. Razvojem ponude svih turističkih segmenata, a posebice nautike, Hrvatska može stvarati trendove u čitavoj industriji. U tom slučaju, još bi više porasla bi i sama konkurentnost nautičkog turizma Hrvatske na europskoj i svjetskoj razini.

Pročitajte još

NA DANAŠNJI DAN 1991. Branitelji se vratili na Srđ, a Slavija isplovila sa 4 tisuće prognanika

Dulist

Na tržištu nova aplikacija koja je zaludila generaciju Z

Dulist

Kako djeca uživaju na radionicama u Zavičajnom muzeju u Čilipima?!

Dulist