Oni koji imaju tu sreću živjeti na samom jugu Hrvatske svoj raj često preskupo plaćaju. Možda jedan od najboljih primjera toga je katastrofalna prometna povezanost.
Gotovo svatko od nas barem je jednom u životu ostao ‘visiti u zraku’, odnosno, morao je sletjeti u Split umjesto u Dubrovnik radi lošeg vremena. Jedna korisnica usluga Croatia Airlines obratila se ovoj tvrtki putem njihovog Facebooka, ostavivši žestoku kritiku koju prenosimo u cijelosti:
Putovala sam u četvrtak, 9. lipnja iz Zagreba za Dubrovnik, broj leta OU 664, s polaskom iz Zagreba u 22 sata. Zbog grmljavinskog nevremena nismo uspjeli sletjeti u Dubrovnik nego u Split. Ne mogu razumijeti politiku kuće da se alternativnim prijevozom podrazumijeva prebacivanje putnika iz Splita za Dubrovnik autobusom. Možda bi to bilo prihvatljivo uz refundiranje dijela cijene avionske karte jer, složit ćete se, putovanje od 45 minuta i ono od 6 sati nikako ne može imati istu cijenu. No dobro, već smo se, nažalost, naviknuli.
Ono što me je potaknulo da ovo napišem vezano je za događanja nakon slijetanja u Split.
Sletjeli smo oko 23.30. Na pisti kao ni u zgradi nije bilo nikoga od osoblja aerodroma ili Croatie Airlinesa, barem nisu bili vidljivi. Nakon nekog vremena na traci za prtljagu počeli su pristizati naši kuferi. Nakon što smo pokupili prtljagu izašli smo ispred aerodromske zgrade. Ispred je bio parkiran jedan autobus, ali nikoga nije bilo u blizini. Nakon nekog vremena pojavila se jedna ‘nad**ana’ zaposlenica koja nije našla za potrebno obratiti se putnicima već je odgovarala na pitanja samo ako bi joj se netko obratio. Na moje pitanje, zašto nas autobusi već ne čekaju ispred aerodromske zgrade, odgovorila mi je kako joj je bilo žao buditi vozače radi nekog ‘oblačića’ iznad Dubrovnika za kojeg su oni (ne znam tko to) procijenili da će se razići pa da ćemo moći sletjeti u Dubrovnik. Iznervirana protestiranjem putnika ubrzo je otišla.
Oko 00.45 stigao je još jedan autobus, a pojavio se i vozač onoga prvog, pa smo, nakon više od sat vremena čekanja, krenuli za Dubrovnik. Nakon sat vremena vožnje zaustavili smo se na benzinskoj pumpi kako bi putnici, koji to žele, mogli kupiti nešto za pojesti. Na dubrovački autobusni kolodvor stigli smo u petak, 10. 6. u 4 sata. Dakle, putovanje koje je trebalo trajati 45 minuta trajalo je 6 sati.
Gospodo iz Croatie Airlinesa, ne mislite li da bi jedna pristojna aviokompanija trebala, u trenutku kad dobije informaciju da će jedan njezin let biti preusmjeren na drugi aerodrom, organizirati da te putnike netko dočeka, da ih autobusi već čekaju (riskira probuditi vozače autobusa čak i ako se ‘oblačići’ raziđu), ponudi im barem bočicu vode i ‘paprenjak’ i ispriča se zbog ‘diskomodavanja’ i to za velike novce. Očigledno, vi ne mislite tako, pa nama putnicima preostaje jedino da priželjkujemo kakvu dobru konkurenciju koja će vas, ili pošteno ‘prodrmati’ i natjerati da popravite svoje usluge, ili će vas poslati u povijest.