Sve je lošije stanje Straduna i morat ćemo presjeći i reći da se po Stradunu ne može voziti – rekao je gradonačelnik Mato Franković objašnjavajući izmjene Pravilnika o naknadama za prometovanje unutar povijesne jezgre.
-Vrlo skoro morat ćemo provesti raspravu po pitanju načina kako upravljati vozilima u povijesnoj jezgri. Iako skraćujemo vrijeme dostave, koncentriramo veći broj vozila istovremeno. Sve je lošije stanje Straduna i moramo presjeći. Dio vozila treba preusmjeriti prema Katedrali, a za drugi dio da se opskrbljuje električnim vozilima – rekao je gradonačelnik.
Inače, glavni razlog izmjena pravilnika, kojim se vrijeme opskrbe skraćuje na 7.30 sati, a sve zbog djece koja ujutro idu u školu.
-Nema sigurnosti za pješake, posebno za naše najmlađe – rekao je Franković. Najavio je kako će se na zadnjoj sjednici u ovoj godini donijeti cjelokupna odluka, koja se neće odnositi samo na vrijeme ulaska.
-Bilo bi idealno da se zabrani većim vozilima da dolaze – smatra Ivan Jelčić (DDS) dodavši kako su naknade niske.
-Podržavam nastojanja da se uvede red u prometovanje po Gradu. Strah me je da opet idemo od kraja, a ne od početka. Prije godinu dana pitao sam koliko dnevno tereta uđe u grad u srpnju. Ne znamo, a bilo bi bitno je li to 30 ili 100 tona dnevno. To ne znamo, a idemo projektirati sustav kako to ostvariti. Kad bismo znali, moglo bi se relativno jednostavno riješiti. Treba se formirati služba za snabdijevanja grada. Luka Dubrovnik ima dosta prostora, tamo je sabirno mjesto za opskrbu, tri, četiri, pet kombija male težine s lakim prikolicama nakrca i ujutro u 5 je na Stradunu za cijeli grad. To naplatiš i nitko više nema pravo ući. Sve imaju ostaviti u skladištu u Luci Dubrovnik – govori Vido Bogdanović (HSS).
-Gospoda ugostitelji ako neće nositi neka idu autobusom s karićem od spenze – ističe dalje.