Zadatak gradonačelnika je vrlo jednostavan, dovesti turizam i turiste kako ne bismo na praznome Stradunu, kao što smo to jučer radili, igrali nogomet i kako grad ne bi bio socijalni slučaj već svjetsko ime u kojemu građani žive od svoga rada i imovine – rekao je kandidat za gradonačelnika platforme Dubrovnik naš Grad Andro Vlahušić na konferenciji za medije na temu povezivanja Dubrovnika s vodećim svjetskim brendovima. Vlahušić je s Mariom Tevšićem javnost podsjetio na sve ono što je u osam godina svoga mandata napravio po tom pitanju, počevši od snimanja Game of Thronesa.
-Godine 2009. Dubrovnik je bio dosadan turistički grad s jako malim brojem noćenja. Tada sam prepoznao kako su atrakcije i sve ono što u grad privlači mlade ljude važne. Na kraju 2016. godine imali smo veći broj dolazak mladih ljudi nego starijih od 60 godina. U pandemiji stariji će još manje putovati. Cijeli svijet tući će se za svakoga gosta, a neće se moći živjeti na starim lovorikama. Morat ćemo otvarati nove priče. Brojne priče smo otvorili, no one se u vremenu obilja nažalost nisu nastavile – rekao je Vlahušić te naveo kako se nije nastavilo snimanje niti jednog filmskog serijala, ali niti praćenje poznatih ljudi poput Ronalda, čiji dolazak nismo iskoristili. Podsjetio je i kako je GOT stigao u Dubrovnik.
-HBO je dobio svu moguću potporu za nastavak snimanja. Dali smo potporu, naplaćivali samo direktne troškove, bez naplate javnih površina. Nakon toga je Ministarstvo kulture donijelo odluku da će 20 posto sredstava vratiti svakoj produkciji – rekao je. Potom je napravljen Pravilnik zbog čega se ništa nije dogodilo. Iznio je ideju o povezivanju s Red Bullom i to na nogometnoj priči uz osnivanje NK Red Bull Dubrovnik.
-Trebat će nam ta mlada, atraktivna publika i za to je pravi brend Red Bull – rekao je.
-Naša želja je da nogomet i sport opet budu glavni kreativni pokretači našega grada. Uspostava suradnje s Red Bullom bit će jedan od mojih prioriteta, ne samo po pitanju nogometa, već i po pitanju međunarodnih sportskih igara na dubrovačkim plažama, koje bi trajale od 15. lipnja do 15. rujna – rekao je.
-Dubrovnik treba biti ambicioz. Ako je prošlost jedino što ćemo nuditi u budućnosti, onda Dubrovnik nema budućnost. Trebamo biti otvoreni grad, grad koji će svačije ideje primati i promovirati. Zadatak gradonačelnika je biti otvoren i sve projekte nastoji artikulirati kako bi ljudi živjeli od svoga rada i imovine i kako bismo imali optimizam i nadu, a ne tugu u srcima – rekao je dalje.
Potom je detaljnije objasnio povezivanje s brendom Red Bull, kojemu je nogomet jedna od glavnih franšiza te imaju nekoliko nogometnih klubova koji okupljaju mlade ljude. Hrvatska je, rekao je, osvojila srebro na Svjetskom nogometnom prvenstvu, što nismo iskoristili. Prvi korak jest osnovati nogometni klub, preuzeti postojeći ili jednu od nogometnih akademija. Drug korak jest dovođenje nekog hrvatskog reprezentativca koji će biti promotor, a kasnije sportski direktor tog kluba.
-Želimo spojiti hrvatski nogometni uspjeh s vodećim svjestkim brendom kakav je Red Bull i pokazati kako je Dubrovnik sportski grad i grad zabave – rekao je dalje Vlahušić. Dotaknuo se potom i obnove Lapadskog stadiona. On mora imati 5 tisuća mjesta i mora biti dostatan za igranje europske lige. U njegovom dijelu bio bi i trgovački centar, a financirao bi se iz te komercijalne djelatnosti putem najma te sponzorskim ugovorom.
-Iznajmljivanjem komercijalnih sadržaja i sponzorstvom mi bismo samo dali zemljište i pomogli u financiranju projekta. Stadion bi ostao gadski i na njemu bi igrao taj novi prvoligaški klub, ali i ostali dubrovački klubovi – rekao je.
Ovdje nam treba samo dubrovačka pamet, poručio je, te suglasnost svih. Pozvao je stoga Vićana, Kristića i Frankovića da podrže ideju ako je to dobar smjer u kojem se ne troše novci grada.
-Ovo ne troši proračunske novce, ovo zarađuje i promovira naš grad – poručio je dodavši kako se u vrijeme krize ne troše novci već se zarađuju.
Slijedeća vijest