Učenici hotelijersko-turističkog smjera otkrili kako neuroznanost mijenja poslovni svijet

Dan karijera 2015. Sveučilište u Dubrovniku

Na kampusu Sveučilišta u Dubrovniku, učenici završnih razreda smjera Hotelijersko-turistički tehničar imali su jedinstvenu priliku upoznati se s najnovijim spoznajama iz područja neuroznanosti i njezine primjene u suvremenom poslovanju.

U sklopu dvodnevne konferencije NEUROBUSINESS 2025, vodeći svjetski stručnjaci predstavili su kako razumijevanje mozga i ponašanja potrošača može revolucionirati marketinške strategije, oblikovanje brendova, vođenje timova i razvoj poduzetničkih modela. Konferenciju je svečano otvorila predsjednica Organizacijskog odbora, prof. dr. sc. Ivana Pavlić, profesorica Ekonomskog fakulteta u Dubrovniku, istaknuvši važnost povezivanja znanosti i prakse u obrazovanju mladih.

Posebno zanimanje učenici su pokazali za predavanje renomiranog neuroznanstvenika prof. Morana Cerfa sa sveučilišta Columbia, koji je kroz niz zanimljivih primjera pojasnio kako se neuromarketing koristi u analizi ponašanja potrošača te s kojim se etičkim i tehnološkim izazovima to interdisciplinarno područje suočava.

Foto: Arhiva

Povezano

Dulist PROMO