Predstavljanje novog nacionalnog portala ‘Total Croatia‘ održalo se u ponedjeljak u Lazaretima.
Riječ je o web platformi s više od 130 podstranica koja objedinjuje ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski te hrvatski jezik. Tako će, kako se ističe, svi turisti koji planiraju odmor u Hrvatskoj, na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije, i to na svom jeziku, na novom turističkom portalu koji s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske.
O portalu je govorio njegov osnivač Paul Bradbury, Britanac koji već 18 godina promovira hrvatski turizam te komunikacijski stručnjak Krešimir Macan, dobitnik ovogodišnje nagrade međunarodnog Grand PRixa za krizno komuniciranje za projekt ‘Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu’, agencije Manjgura i tvrtke Mediacor za klijenta Total Croatia News.
Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a shodno tome, sam portal kao najbolja rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.
Paul Bradbury je istaknuo da se na portalu Total Croatia News nalaze informacije koje se možda ne mogu pronaći na Internetu, a lokalci ih znaju. Tako je naveo da je jedno od pitanja: ‘Može li se kućni ljubimac voziti trajektom?’. Projekt je počeo u prosincu 2018., a glavne smjernice su inovacije, komunikacija i autentičnost. Zbog tužbi koje Bradbury ima s Hrvatskom turističkom zajednicom, o kojima se pisalo nedavno u nacionalnim medijima, projekt je nakratko stao. No, odlučio ga je nastaviti u suradnji s hrvatskim poduzetnicima.
-Ako ljudima date informaciju, ljudi će doći. Moto nam je: ‘Dajte ljudima što žele’. Mi želimo dati potrebne informacije ljudima. Smatram kako ovo može biti dobro iskustvo za sve – naglasio je i dodao da će iskustvo za turiste biti bolje ako im date informaciju na njihovom jeziku. Na platformi su neizostavi također podaci o trenutnom stanju u Hrvatskoj po pitanju koronavirusa. Rekao je i kako će na portalu biti istaknuti ‘mali ljudi’ o kojima turisti mogu više saznati. Usprkos njegovom nezadovoljstvu sustavom, istaknuo je kako ima dobru suradnju s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika.
-Suradnja koju sam imao s turističkom zajednicom na projektu digitalnih nomada, bila je jedna od najboljih suradnji koje sam imao – rekao je Bradbury. Za njega su budućnost hrvatskog turizma upravo digitalni nomadi.
Krešimir Macan rekao je nešto više o komunikacijskim alatima te koju novu vrijednost ovaj portal donosi turizmu. Rekao je više o Viber zajednici ‘Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu’.
-Prošle godine sam bio siguran da će turisti doći. Krenuli smo s viber zajednicom jer smo znali da će se život nastaviti. Turisti su htjeli znati kako doći u Hrvatsku i je li mogu doći. Pomagali smo ljudima koji su odlučili doći i omogućili ima informacije na 25 jezika. Tad smo ‘lovili’ ljude koji su bili na granici. Trebalo se ići korak dalje. Ovo je korak dalje. ‘Lovimo’ ljude koji razmišljaju o putovanjima. Svi mi mislimo da će gosti sami doći. Moramo ih dovesti, u ovoj vrlo oštroj konkurenciji. Sadržaj mora biti značajan i moraju ga lako dijeliti, plus moraju biti preveden na razne jezike. Paul želi s ovime postati virtualna turistička zajednica i vjerujem da će uspjeti – naglasio je.
Foto: Printscreen