Grad

Suncobrani za zakupce na Pilama i Gundulićevoj poljani, na Stradunu dodatni stolovi

006kucice festival

U razgovoru sa zakupcima željeli smo vidjeti što ih to muči, svjesni činjenice kako je u 15 dana padala kiša te se u tom razdoblju nije dogodio nikakav promet. I ako se dogodio, bio je mali. Pričali smo o svim organizacijskim problemima. Ono što smo dogovorili je da će se na Pilama i Gundulićevoj poljani postaviti suncobrani, kao što je bilo i prethodnih godina. Na Stradunu će se zakupcima, kao kompenzacija za izgubljen promet, postavit će se svakome dodatni stolovi. Postigli smo na taj način suglasje – rekao je gradonačelnik Mato Franković nakon sastanka sa zakupcima kućica, a nakon što su neki od njih, među ostalim, izrazili nezadovoljstvo nedostatkom zabavnih sadržaja na Stradunu.

Na sastanku je ponovio da je Grad Dubrovnik u obvezi, sukladno zakonu, organizirati koncerte uz COVID potvrde. Franković je rekao i da će povećati broj zvučnika na Gundulićevoj poljani, Stradunu i Pilama, kao i da će DJ puštati glazbu, ali u okviru dozvoljene razine kako se ne bi ometali ljude koji žive u Gradu. ‘Vjerujem da su zakupci zadovoljni’, kazao je. Naglasio je također da nije dopušteno da zakupci organiziraju samostalno koncerte, primjerice, nekih DJ-eva. Ponovio je – nema samoorganiziranosti.

-Jasno je da ne. Grad Dubrovnik, kao krovni organizator, to mora i treba napraviti u okviru epidemioloških mjera. Kada se dogodi samvolja, ona rezultira sankcijama državnih pa onda i lokalnih tijela. Jer, onda svatko od nas može svaki dan organizirati koncert na Stradunu, postaviti zvučnike, puštati glazbe i idemo – high life. Reda mora biti – dodao je te među ostalim odgovorio i na prozivke oko toga da je Grinch.

-Mogu biti populist poput nekih mojih kolega, ali pri donošenju odluka promišljam o ljudima koji rade u bolnici koji rade i leže na COVID odjelu. Ako će moja odluka doprinijeti da jedan čovjek manje završi na respiratoru, neka budem Grinch i tisuću puta – kazao je.

Što se tiče kazni za zakupce, Miho Šutalo, voditelj Odsjeka za komunalno redarstvo, rekao je kako su one za fizičku osobe 2 tisuće kuna, za obrtnika 5 tisuća kuna i 10 tisuća kuna za pravnu osobu. Uz to, tu je još 2 tisuće kuna za odgovornu osobu u pravnoj osobi.

-U ovom slučaju će se raditi najvjerojatnije o 2 tisuće kuna za fizičku osobu – dodao je.

Pročitajte još

VIDEO Azil Dubrovnik obilježava prvu godinu rada

Dulist

Jedanaesti Dani kreativnih i kulturnih industrija u znaku održivosti

Dulist

U ponedjeljak i utorak privremeni prekidi struje zbog radova

Dulist