Hrvatska

Staničić: Godina koja je pred nama bit će vrlo izazovna

vladimir bakic kristijan stanicic 6

U utoraj je online održana 3. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ), na kojoj su članovi vijeća, uz predsjedanje ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac te uz direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, usvojili Godišnji programa rada HTZ-a za 2022. godinu. Sukladno novom programu, sve aktivnosti HTZ-a u 2022. godini bit će usmjerene u pozicioniranje Hrvatske kao najpoželjnije destinacije Mediterana, odnosno u ostvarenje 90 posto turističkog prometa realiziranog 2019. godine.

– Tijekom sljedeće godine kao i dosad, naše promotivne aktivnosti bit će prilagođene posebnostima različitih tržišta, ali kako bi se u budućnosti još više istaknuli te pozicionirali kao destinacija koja predvodi turističke trendove, želja nam je u narednom razdoblju našu prepoznatljivost jačati naglašavajući održivo poslovanje, razvoj i ponude kao i sigurnost koja ostaje važan preduvjet izbora destinacije. Vjerujem kako ćemo na ovaj način osim dugoročno uspješnog razvoja i upravljanja turizmom, pojačati i našu vidljivost tijekom cijele godine. U tom kontekstu danas imenovanim direktorima predstavništava želim uspješan rad i rezultate – istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

– Godina koja je pred nama bit će vrlo izazovna. Na njen će tijek ponajviše utjecaja imati daljnji razvoj situacije s globalnom pandemijom, a u obzir moramo uzeti i povratak pojedinih konkurentnih zemalja, odnosno destinacija koje će značajna sredstva ulagati u promociju i privlačenje inozemnih gostiju. Međutim, Hrvatska je tijekom zadnje dvije godine zauzela poziciju jedne od najsigurnijih destinacija Mediterana, ostvarili smo vrlo dobre turističke rezultate koji nas svrstavaju u vrh Europe, a ove trendove želimo zadržati i tijekom iduće godine u kojoj ćemo intenzivne marketinške i PR kampanje provoditi prema situaciji na svakom pojedinom tržištu – zaključio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će u fokusu promocije biti proizvodi nautike, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma.

Na sjednici su članovi Turističkog vijeća imenovali i direktore predstavništava Hrvatske turističke zajednice na tržištima Njemačke, Italije, Francuske, Beneluxa, Rusije i SAD-a. Na nove mandate u trajanju od četiri godine imenovani su Romeo Draghicchio kao direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, Nera Miličić kao voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu, Viviana Vukelić kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, Danijela Mihalić Đurica kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, Ivan Novak kao direktor Predstavništva HTZ-a u Beneluxu, Rajko Ružička kao direktor Predstavništva HTZ-a u Rusiji, dok je novom direktoricom Predstavništva HTZ-a u SAD-u imenovana Leila Krešić Jurić.

Za radna mjesta direktora predstavništava na tržištu Poljske i Južne Koreje nije odabran niti jedan kandidat te će natječaj za tržište Poljske biti raspisan u najkraćem mogućem roku, dok će natječaj za tržište Južne Koreje biti ponovljen na proljeće 2022. godine.

Također, na sjednici je usvojena i Odluka o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera, odnosno prijedlog Poziva za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima u 2022. godini, koji za cilj ima provedbu marketinških suradnji sa strateškim partnerima – turoperatorima i prijevoznicima, koji u 2022. godini planiraju programe putovanja za Hrvatsku s inozemnih tržišta. Predmetne suradnje će se provoditi s odabranim partnerima i zainteresiranim turističkim zajednicama.

Dodajmo i to kako su članovi vijeća usvojili i Odluku o raspisivanju javnog poziva za izbor agencije za zakup medija na inozemnim tržištima, odnosno Odluku o raspisivanju javnog poziva za izbor PR agencije za provođenje međunarodnih PR aktivnosti i društvenih medija na inozemnim tržištima.

Pročitajte još

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist

PROBLEMI SE NASTAVLJAJU Što činiti ako vam pošiljka kasni ili se izgubila?!

Dulist