Na 25. sjednici Predsjedništva Vatrogasne zajednice Grada Dubrovnika, kojom je predsjedao gradonačelnik Mato Franković, donesen je Pravilnik o unutarnjem redu s koeficijentima plaća na osnovu novog kolektivnog ugovora, prihvaćenog na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća, na temelju kojeg će se Dubrovačkim vatrogascima povećati plaće te će dobiti i bolje radne uvjete.
Detalje su predstavili zapovjednik JVP ‘Dubrovački vatrogasci’ Stijepko Krilanović i tajnik Emilio Puljizević. Ovom su prigodom vatrogasci zahvalili gradonačelniku, istaknuvši kako je jedan od rijetkih koji je pokazao interes za vatrogasce i probleme s kojima se susreću.
-Ono što smo obećali u predizbornoj kampanji to smo i odradili – rekao je gradonačelnik Franković.
Donesena je i odluka o početku postupka javne nabave za novi vatrogasni brod. Naime, planira se nabava polivalentnog plovila do 12 metara dužine, kojeg bi se prvenstveno koristilo za akcije vatrogasne postrojbe na moru, ali i kod promptnih intervencija u slučaju onečišćenja mora. Sredstva za kupnju ovog broda, kao i za njegov rad i održavanje, osigurat će se u proračunu Grada.
-Za sada nemamo adekvatnu brzinu reakcije za slučajeve požara na otocima i tu ovisimo o DVD-ovima. A ako većina ostalih obalnih gradova u Hrvatskoj može imati ovakav brod, onda može i Dubrovnik. Prioritet ovog broda je gašenje požara, ali može pomoći i u ostalim hitnim intervencijama – naglasio je gradonačelnik Mato Franković.
Na sjednici je donesena i odluka o raspodjeli sredstava Turističke zajednice Grada Dubrovnika u iznosu od 150.000 kuna, kojima će se sufinancirati DVD-ovi koji rade na pripremi i unapređenju turističke sezona.
S obzirom da je svibanj mjesec zaštite od požara tim se povodom planira nabavka vatrogasnih aparata za gašenje početnih požara za domaćinstva na području Grada gdje je, s obzirom na požarno opterećenje i dostupnost objekata, otežano gašenje. Namjerava se nabaviti nešto više od tisuću komada aparata-sprejeva, a za početak će se podijeliti stanovnicima gradske jezgre, Gornjeg Konala i ulice Stjepana Cvijića. U ovu svrhu će se osigurati oko 200.000 kuna u gradskom proračunu.