Dubrovnik je svojevrsni brand poznat svugdje u svijetu. Najpoznatija je i najprestižnija hrvatska turistička destinacija koju su posjećivali kraljice, princeze i prinčevi, poznati svjetski glumci poput Elizabeth Taylor i Richarda Burtona, ili pak poznatog svjetskog filmaša Georgesa Lucasa…
Stoga se uz ime našeg grada često povezuje i određena doza ekskluzivnosti. Mnogi se iz tog razloga vole ‘kititi našim perjem’ pa je Dubrovnik sve češće kulisa za brojne reklame, ponekad često i neukusne. Zapravo u posljednje se vrijeme Dubrovnik počeo pretjerano iskorištavati za reklamiranje koje gradu ne donosi nikakvu korist. S druge strane, malo tko će se sjetiti jednog projekta pokrenutog još 2007. godine kada je na tržište lansiran prvi hrvatski parfem s imenom Dubrovnika, inspiriran ljepotama kamenog grada. Bio je to ‘Scent of Dubrovnik’, parfem tvrtke Macal-Palma Co. iz Viškova, distributera parfema svjetski poznatih kuća, koji je nastao u suradnji, odnosno uz blagoslov i pokroviteljstvo tadašnjeg Poglavarstva i gradonačelnice Dubravke Šuice. I trebao je Gradu Dubrovniku donositi korist, no, nažalost projekt je propao.
Prvi hrvatski miris
Podsjetimo, ‘Scent of Dubrovnik’ bio je prvi hrvatski miris koji se u potpunosti proizvodio u Hrvatskoj, a već spomenuta tvrtka iz Viškova dobila je odobrenje Poglavarstva Grada Dubrovnika na čelu s gradonačelnicom da može koristiti ime grada, a oblik bočice ovog mirisa, pisali su tadašnji mediji, pratila je oblik dubrovačkih zidina.
Od čega se sastojao miris, te kako je realizirana ideja u konačnici propala, čitajte u tiskanom izdanju DuLista.