Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom u Južnoj Koreji i Japanu organizira edukacijske radionice „Experience Croatia, Feel Slovenia“ koje za cilj imaju promociju hrvatske i slovenske turističke ponude, ali i edukaciju agenata koji u svojoj ponudi nude ili će tek nuditi Hrvatsku i Sloveniju.
-Edukacijska radionica u Seoulu održava se upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Veliki interes na radionicama gdje je sudjelovalo preko 60 etabliranih partnera dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu turističke godine s korejskog tržišta ostvareno 377.000 noćenja što predstavlja rast od 5 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani.
-Nastavno na višegodišnju charter povezanost Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seoul i Zagreb povezala je direktna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa koja uspješno nastavlja prometovati i tijekom ove turističke godine – istaknuo je Staničić.
Među turističkim agencijama i turoperatorima u Seoulu sudjelovale su Interpark Tour, najznačajnija korejska online turistička agencija, Mode Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i grupnih aranžmana te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku grupu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway. Radionicu koju je s hrvatske strane vodio novoizabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu Zoran Horvat posjetilo je i 11 predstavnika korejskih medija specijaliziranih za lifestyle i putovanja.
Inače, korejski turisti Hrvatsku u značajnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u okviru šireg europskog kružnog putovanja. S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja. Tipična „hrvatska“ tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik.
Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera. Tijekom svog boravka, korejski i japanski gosti najčešće se odlučuju za boravak u hotelima. Korejski turisti najčešće borave u hotelima s tri i četiri zvjezdice, dok japanski preferiraju objekte s četiri i pet zvjezdica. U pogledu sezonalne distribucije prometa, Japanci i Koreanci iznadprosječno doprinose afirmaciji pred i posezone, s obzirom da vrhunac prometa u Hrvatskoj bilježe u svibnju i lipnju te u rujnu i listopadu.
Dodajmo kako na radionicama u Seoulu i Tokiju s hrvatske strane sudjeluje 5 hrvatskih subjekata među kojima su Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije te grada Zagreba, s tim da će se u Tokiju predstaviti i Turistička zajednica Kvarnera uz prisustvo Veleposlanika RH u Japanu Dražena Hrastića. Sa strane Slovenske turističke organizacije sudjeluju Ljubljana Tourism i Julijske Alpe. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje aviokarte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim destinacijama.