Nakon što je u veljači Turistička zajednica općine Konavle objavila Javni natječaj za odabir vizualnog identiteta destinacije Cavtat-Konavle na isti su pristigla 43 rada od 24 autora. Cilj natječaja bio je postići prepoznatljiv, originalan i suvremen vizualni identitet destinacije Cavtat – Konavle kao temelj sustavne komunikacije prema turistima, partnerima i javnosti.
Turističko vijeće Turističke zajednice općine Konavle na svojoj 13. sjednici koja je održana dana 20. travnja 2023. donijelo je odluku o izboru novog vizualnog identiteta destinacije Cavtat-Konavle. Od svih pristiglih radova najbolje ocijenjen je rad autora Ivice Mezei-a, Studio 404 te je samim tim i odabran kao novi vizualni identitet destinacije Cavtat-Konavle. Drugonagrađeni rad je rad autorica Dore Mojaš i Made Miličević, Linear studio d.o.o. Trećenagrađeni rad je rad autora Pera Mrnarevića, Obrt za dizajn Petite sea, prenosi Turizmoteka.
Izvor i foto: Turizmoteka/TZ Konavle