U sklopu prvog vala kampanje za digitalne nomade ‘Croatia, your new office!’, koju Hrvatska turistička zajednica provodi na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, od sredine ožujka do sredine travnja 2021. godine ostvareno je preko 8 milijuna impresija. Aktivnosti u sklopu ove promotivne kampanje provedene su na društvenim mrežama Facebook i Twitter usmjerene isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada, a sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći na landing pageu kampanje i podstranici Croatia your new office, dostupnoj na službenoj stranici HTZ-a Croatia.hr.
– Digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine, dok samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite za čitav niz djelatnosti pa tako i za turistički sektor. Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija digitalnih nomada te ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti kako bi u tome bili što uspješniji – istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je drugi val promotivne kampanje planiran za drugu polovinu 2021. godine.
Dodajmo kako se na stranici kampanje najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za ‘digitalne nomade’, ali i sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama. Podaci također pokazuju kako najviše interesa pobuđuju turistički proizvodi poput aktivnog odmora, prirode, kulture i eno-gastronomije, ali i destinacije poput Srednje Dalmacije, Istre, Dubrovnika i Zagreba.
Da je Hrvatska prepoznata kao zanimljiva destinacije za digitalne nomade potvrđuju i brojne objave u renomiranim inozemnim medijima poput časopisa GEO, Lonely Planeta, The Washington Posta, Forbesa, The Mirrora i The Independenta, a koji su svoje nedavne članke posvetili temi digitalnih nomada u Hrvatskoj.