Konačno popuštanje epidemioloških mjera, a koje za cilj imaju otvaranja granice Velike Britanije objavio je protekli tjedan tamošnji premijer Boris Johnson, vijest je koja je odjeknula dubrovačkim medijskim prostorom. Porast bookinga je osjetan, otkriva nam direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić koja je za DuList još jednom podvukla kako je riječ o našem najznačajnijem emitivnom tržištu, a na kojem tek slijedi niz promotivnih aktivnosti, dodaje.
— Dogovorene su i pripremljene kampanje s avio kompanijama koje će se aktivirati u narednim tjednima. Vidljivost Dubrovnika osigurat ćemo i putem reklama na autobusima koji prometuju centrom Londona, kao i oglašavanjem u najčitanijim britanskim medijima. Britansko tržište također je značajno zastupljeno kroz YouTube kampanje te kampanje putem društvenih mreža – objasnila je direktorica Ana Hrnić. Optimizma po sve sudeći uistinu ima.
Konačno dobre vijesti
TZ grada Dubrovnika, rekla nam je, među ostalim, u dogovorima je s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice, a vezano za ugošćavanje stranih novinara s ‘otoka’, kao i suradnju s njihovim influencerima. Predstavništvo HTZ-a u Londonu u travnju planira i virtualni webinar za agente te prodajno osoblje turoperatora u VB na HTZ-ovoj novoj platformi Get2gether. U ovom virtualnom događanju, tumači, upravo će biti fokus na Dubrovnik i našu županiju.
Više pročitajte u tiskanom izdanju DuLista koji je od srijede na kioscima.