Niti godinu dana nakon početka poslovanja, gradskim kuloarima kruže glasine kako turskim poduzetnicima u ljetnikovcu Pucić na Pilama posao s prestižnim butigama ne ide baš najbolje.
Čak se spekulira kako bi se uskoro njihove dvije trgovine, s dijamantima i kožnim predmetima te restoran, u sklopu tvrtke Intermediator d.o.o., mogli zatvoriti. Osim priče o lošem poslovanju i mogućem zatvaranju, pojedini poslovni subjekti ističu kako se turski poduzetnici u suradnji ponašaju kao da su na bazaru, odnosno samo što se ne počnu cjenkati. No, također misle kako je to za njih svojevrstan stil. ‘Znate kakvi su Turci’, dodaju.
Prema najavama, očekivala se udarna sezona i puno posla, ponajviše jer se radi o izrazito atraktivnoj lokaciji. Jedna od naznaka kako posao baš i ne cvjeta, činjenica je kako je Lukša Glavinja, osoba koja ih je uvela u posao (što se tiče prostora na Pilama), s njima prekinuo poslovnu suradnju.
— Bio sam njihov konzultant i uveo sam ih u posao. No, već mjesec i pol dana ne surađujem zbog neposlovnog ponašanja – istaknuo je kratko Glavinja za DuList, bivši savjetnik za Jugoistočnu Europu KEN-Ba Group International.
Dobro je sve
Turski poduzetnici u ljetnikovcu drže Intermediator, tvrtku koja se bavi kožnim proizvodima, zatim One & Only Restaurant te Diamond Center Dubrovnik, a prema svim saznanjima, ne ide im najbolje niti u jednoj tvrtki. No, s druge strane vlada drukčija priča. Vlatka Štimac, koja je od 1. prosinca postala direktoricom triju tvrtki, istaknula je kako se ‘zatvaraju na dva do dva i pol mjeseca’, ali ne i kako će prestati poslovati. Naime, ljetnikovac u kojem sve tri tvrtke posluju na Pilama, zatvorio se 31. prosinca ove godine.
— Razlog tomu je što se mora nastaviti obnova koja je započela prije samog otvaranja. To se mora nastaviti zbog čega zatvaramo cijelu zgradu na dva do dva i pol mjeseca. Inače, to nam nije bilo u planu. Računamo kako ćemo se 1. ožujka, ako se završi do tada, ponovno otvoriti i ide nova sezona – ističe Štimac i dodaje kako nema nikakvih naznaka kako se neće otvoriti.
Cjelogodišnja ponuda
Krajem rujna prošle godine Glavinja je za DuList naglasio kako će se na Pilama naći kvalitetna, luksuzna ponuda, ali i kako je plan dovoditi ‘između pet i šest tisuća Skandinavaca od 15. veljače do 15. travnja te 1. studenog do 1. prosinca’.
— Radi se o gostima vrlo visoke platežne moći, Skandinavcima, koji će rado posjećivati ovakve butige. Radi se na tome da se kreira cjelogodišnja luksuzna ponuda – rekao je tada Glavinja o ponudi kojoj itekako težimo, no je li uistinu bilo potražnje?
Podsjetimo, nakon višegodišnje suradnje, dm-drogerie markt donio je odluku kako neće produžiti ugovor o najmu prostora u ljetnikovcu Pucić jer im dugoročno nije ‘odgovarao kvalitativnim zahtjevima i standardima’ te kako u njemu neće ‘biti u mogućnosti adekvatno prezentirati asortiman i odgovoriti na potrebe brojnih kupaca’. Upravo je ova vijest o zatvaranju dm-a i otvaranju butige kožne galanterije, u najmanju ruku razočarala građane, pogotovo one iz povijesne jezgre. Navikli su se na ovu drogeriju koja je od 2008. godine poslovala na itekako frekventom mjestu. Novi su najmoprimci naglašavali kako će ljetnikovac postati ‘deluxe’ mjesto za goste visoke platežne moći, ali i za Dubrovčane. No, neki od naših građana ipak misle kako je riječ o ‘promašenoj investiciji’, prvenstveno što nisu vidjeli kako je netko ulazio u butige, a kamoli kupovao ili sjedao u restoranu.