Aktualno

PROMOCIJA DUBROVNIKA Britanci nas vole!

Grad iz zraka

Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s britanskom nacionalnom avio-kompanijom British Ariways od 30. listopada do 30. studenog 2014. uspješno je dovršila zajedničku promotivnu kampanju s ciljem promocije Dubrovnika u zimskom razdoblju i izravnih cjelogodišnjih letova ovog zračnog prijevoznika. Kampanja je vrijedna 40 tisuća funti, a odvijala se putem više marketinških kanala.

Dubrovnik je tijekom zimskog reda letenja, od kraja listopada do kraja ožujka redovitim tjednim linijama petkom i ponedjeljkom, povezan s Londonom. British Airways već deset godina održava cjelogodišnje letove prema Dubrovniku, a TZ grada Dubrovnika od veljače 2011. realizira zajedničke promotivne aktivnosti s ovom kompanijom u Velikoj Britaniji.

Kampanja koja je započela 30. listopada i trajala do 30. studenog obuhvaćala je oglašavanje na naslovnici web-stranice kompanije BA.com od 30. listopada do 6. studenog, kao i istaknuto mjesto u rubrici “Posebne ponude” od 12. do 26. studenog.

Časopis Escapism Magazine u svom broju od studenog objavio je reportažu na dvije stranice o Dubrovniku u rubrici “Odmor mjeseca”. Časopis “Escapism Travel Magazine” trenutno je najčitaniji britanski magazin za putovanja s nakladom od 82 tisuće primjeraka, a njegovo web izdanje broji 20 000 pretplatnika i više od 270 tisuća “ulazaka” na web-stranicu.

Uz napise u ovom magazinu, posebne ponude British Airwaysa uvrštene su i u “Travelzoo” newsletter – najistaknutiji newsletter za putovanja u Velikoj Britaniji, gdje je Dubrovnik bio istaknut u izdanju od 12. studenog, s oglasom Hotela Rixos Libertas, te 19. studenog s oglasom Hotela Radisson Blu.

Drugi dio kampanje obuhvaćao je oglase od 3. do 16. studenog na panelima vlakova u zonama regije Brighton, South East, London i Kent, koji prometuju prema Londonu, a riječ je o regijama koje gravitiraju zračnoj luci Gatwick.

Važno je istaknuti da su britanski turisti najzastupljenija grupa turista u Dubrovniku, koji posjećuju naš grad tijekom cijele godine i ova je marketinška kampanja doprinjela popularnosti Dubrovnika i kao destinacije za zimski odmor.

Pročitajte još

Bolnici 70 tisuća eura za prostor za centralnu pripremu parenteralnih pripravaka

Dulist

Za Marija Božinovića prikupljeno više od 23 i pol tisuće eura!

Dulist

[FOTOGALERIJA] ‘SMOTRA KOLENDARA’ Dječica izvela kolende, napjeve i božićne pjesme

Dulist