Radnici tvrtke Strabag započeli su ovog četvrtka radove na probijanju cijevi tunela Kamenice. Tunel dužine 499 metara radi se u sklopu radova na izgradnji 2. dionice pristupne ceste mostu Pelješac.
Riječ je o drugom tunelu na trasi pristupnih cesta mostu Pelješac koji je, za razliku od prethodno probijenog tunela Debeli Brijeg od 2,4 km dužine, najkraći tunel na projektu Cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom s dužinom od 499 metara. Završetak iskopa tunela Kamenice očekuje se do početka ljeta, javljaju iz Hrvatskih cesta. Najkraći tunel projekta radi se u sklopu radova na izgradnji 2. dionice pristupne ceste mostu Pelješac. Ukupna dužina ove dionice iznosi 12,1 km od čega tvrtka Strabag izvodi radove na dužini od 10,46 km dok će radove na ostalom dijelu pristupne ceste izvesti tvrtka CRBC u sklopu radova na Pelješkom mostu. Križanja s postojećim državnim cestama i to s D8 na predjelu Duboka te D414 na predjelu Zaradeže bit će izvedena kao denivelirana, što će omogućiti veću sigurnost i bolji protok prometa.
Treba podsjetiti i kako je 16. prosinca 2020., 74 dana prije roka uspješno probijen tunel Debeli brijeg, jedan od najkompleksnijih objekata u projektu ‘Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom’ koji provode Hrvatske ceste.
Na gradilištu Pelješkog mosta napreduje gradnja sukladno usvojenom vremenskom planu.
Prethodna vijest
Slijedeća vijest