Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu radionicu „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“ koja će se održati 22. listopada 2020. s početkom u 10.00 sati u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik (Vukovarska 16, Dubrovnik).
Bez usvajanja vještina upravljanja sukobom, teško možete ostvariti poslovni uspjeh. Isto je i s reklamacijama koje su sastavni dio poslovanja poduzetnika. Na koje načine vlasnici poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti konflikte, prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s nezadovoljnim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente saznat ćete na radionici „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“.
Iz sadržaja radionice:
Konflikti – što su, kako nastaju, uzroci i faze
Strategije i alati upravljanja konfliktima na radnom mjestu
Pozitivne i negativne posljedice konflikta
Procjena osobnog stila ponašanja u konfliktnim situacijama (pasivnost, agresivnost, asertivnost)
Vještine i tehnike asertivnog stila ponašanja
Osnovni principi asertivnosti
Reklamacije i odnos s kupcima u doba COVID -19
Reklamacije i prigovori – kako da nam budu od koristi
5 najčešćih podnositelja prigovora i reklamacija
Reklamacije kao besplatan alat procjene produktivnosti
7 načina uspješnog rješavanja reklamacija
Radionica se sastoji od III dijela:
Prvi dio: Konflikti (teorija + praktične vježbe)
Drugi dio: Stilovi ponašanja u konfliktnim situacijama i asertivnost (teorija + praktične vježbe)
Treći dio: Reklamacije (teorija + praktične vježbe)
Trajanje: cca 3 sata
Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:
– poveznice: https://forms.gle/8BuZ9RchEf7n1eFE6
– maila: dcp@dcp.hr
– ili telefona: 020/418-401
Radionica će se održati uz strogo poštivanje epidemioloških mjera.