Visoki predstavnici grupacije TUI Travel na čelu s Johanom Lundgrenom, zamjenikom glavnog izvršnog direktora TUI Travel, posjetili su danas lokacije Kupari i Plat kako bi se osobno uvjerili u njihovu turističku atraktivnost i razvojne mogućnosti te još jednom potvrdili značaj koji ovaj projekt za njih predstavlja.
Delegacija je nakon obilaska iskazala zadovoljstvo potencijalom ovih mikrolokacija, a sam posjet važan je za donošenje konačne odluke o sudjelovanju u javnim natječajima.
S obzirom na osnovni poslovni model funkcioniranja TUI grupe i poslovnu misiju novoosnovane kompanije Karisma Hotels Adriatic (KHA), u kojoj je TUI jedan od suvlasnika, g. Lundgren izjavio je da se ovi kapaciteti savršeno uklapaju u viziju razvoja njihovog poslovanja.
Iako će investicije i komercijalno korištenje obnovljenih objekata na spomenutim lokacijama ovisiti o dinamici provedbe javnih natječaja, u slučaju da ponuda KHA bude prihvaćena, moguće je očekivati da prvi gosti dođu u Plat već 2015., a u Kupare 2016. odnosno 2017. godine.
U delegaciji TUI-ja , pored Lundgrena bili su i David Burling, Managing Director za TUI UK & Ireland (TUI UK), Neil Evans, direktor TUI Travel Hotels & Resorts i Tor Claussen Executive Director Product & Aviation u TUI Nordic. Sa strane Karisma Hotels Adriatica domaćini su bili Veljko Ostojić, Predsjednik Uprave KHA i Marinko Benić, član Uprave zadužen za financije I akvizicije društva KHA.
– Ono što kompaniju Karisma Hotels Adriatic čini jedinstvenom jest sinergija znanja, nekoliko desetljeća stjecanog iskustva i jasne vizije budućeg razvoja turističke ponude, kojoj će velik doprinos dati upravo TUI Travel PLC kroz partnerstvo s iskusnim poslovnim grupacijama – Karisma Resort Internationalom iz Meksika, liderom u hotelskom menadžmentu, koji u svom portfelju ima zavidnu kolekciju nagrađivanih hotela i Agrokorom, najvećom kompanijom u Adria regiji, a ujedno i vodećom u djelatnostima u kojima posluje na tržištima Središnje i Istočne Europe.
Karisma Hotels Adriatic usmjerena je na stvaranje novih diferenciranih proizvoda, pružanje jedinstvenog doživljaja koji će zadovoljiti zahtjeve današnjih putnika i tako osigurati prvenstveno nove goste i dodatne charter letove na hrvatskim destinacijama te stvoriti dodatnu vrijednost u cjelokupnoj turističkoj ponudi Hrvatske – navodi se u priopćenju.