GradUrednički izbor

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

grad

Gradonačelniku Frankoviću uručen ugovor vrijedan 10 milijuna kuna

Gradonačelniku Matu Frankoviću u Ministarstvu regionalnog razvoja i fondova Europske unije u
Zagrebu uručen je Ugovor o sufinanciranju provedbe EU projekta ‘Razvoj vodno komunalne infrastrukture Dubrovnik’ (Aglomeracija Dubrovnik) vrijedan 10 milijuna kuna. Ugovor je
gradonačelniku uručila ministrica resornog ministarstva Nataša Tramišak. Navedeni ugovor potpisan je na temelju Odluke Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije o sufinanciranju provedbe EU projekata za 2020 godinu kojoj je prethodio Javni poziv za sufinanciranje provedbe
EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini. Naime, riječ je o bespovratnim sredstvima iz Državnog proračuna kojima se sufinanciraju troškovi koje je Vodovod Dubrovnik d.d. na temelju Ugovora o projektu dužan osigurati iz vlastitih izvora. Odobreni iznos od deset milijuna kuna maksimalni je
iznos kojim Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije sufinancira vlastito učešće Korisnika na temelju Javnog poziva za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini. Podsjetimo, projekt Aglomeracije Dubrovnik vrijedan je 881,2 milijuna kuna s PDVom, a prihvatljivi troškovi su 647,8 milijuna kuna od čega 457,6 milijuna kuna čine bespovratna EU sredstva
iz Kohezijskog fonda. Preostalih 190,1 milijuna kuna u projektu osigurat će Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja (63,3 milijuna kuna), Hrvatske vode (63,3 milijuna kuna) te Vodovod Dubrovnik d.o.o. (63,3 milijuna kuna).
Kapitalni projekt ove gradske uprave predstavlja najveći infrastrukturni zahvat u vodoopskrbni i kanalizacijski sustav Dubrovnika u njegovoj povijesti.

tramisak frankovic

Grad Dubrovnik nastavlja s mjerama pomoći

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika usvojilo je nove mjere pomoći zakupnicima javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Grada koje će vrijediti za razdoblje od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine. Onim zakupnicima koji su u promatranom razdoblju 2021. ostvarili prihod do 50 posto u istom razdoblju 2019. godine, za 50 posto smanjit će se iznosi ugovorene zakupnine iz osnovnog ugovora, dok će oni koji su prihodovali od 50 do 70 posto plaćati 70 posto ugovorenih iznosa. Iznos zakupnine od 70 posto obračunavat će se i onim zakupnicima koji nisu mogli dokazati prihod/primitak ili nisu imali parametre za usporedbu u 2019. ili 2021., na traženi način. Onim zakupnicima koji su ostvarili prihode veće od 70 posto obračunavat će se puni iznosi zakupnine iz osnovnih ugovora. Puni iznosi zakupnina obračunavat će se svim zakupnicima koji nisu pravodobno podnijeli zahtjeve. Takvih je 13 zakupnika poslovnih prostora, odnosno 22 zakupnika javnih površina. Naime, za poslovne prostore zaprimljeno je 76 zahtjeva te je nakon obrade istih utvrđeno da 22 zakupnika ostvaruju prihod do 50 posto, da 22 zakupnik ostvaruje prihod do 70 posto, a 18 zakupnika ostvaruje prihod preko 70 posto. Za javne površine pristiglo je 126 zahtjeva. Utvrđeno je da 30 zakupnika ostvaruju prihod do 50 posto, dok jednak broj zakupnika ostvaruje do 70 posto prihoda. Prihod veći od 70 posto ostvaruje 33 zakupnika. Podsjetimo, unatoč izraženom padu proračunskih prihoda tijekom pandemije, Grad Dubrovnik je nizom mjera pomogao lokalnim gospodarstvenicima kako bi što lakše prebrodili razdoblje do početka gospodarskog oporavka.

Među zakupnicima poslovnih prostora 18 je trgovina, 10 magazina, šest umjetničkih ateljea, četiri frizerska studija, dva zlatarska obrta, dok je 36 ugostiteljskih objekata.

Peta Sjednica Gradskog Vijeca listopad 2021 1

Aktualnosti Grada Dubrovnika iz tiskanog izdanja DuLista od 3. studenog 2021.

Pročitajte još

Jedanaesti Dani kreativnih i kulturnih industrija u znaku održivosti

Dulist

U ponedjeljak i utorak privremeni prekidi struje zbog radova

Dulist

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist