AktualnoUrednički izbor

Ozlojađeni korisnici za Libertasov kolodvor poručuju: ‘Izbjegavajte kao kugu!’

kolodvor

Dubrovačkim Glavnim autobusnim kolodovorom kojim upravlja Libertas u jeku sezone dnevno prođe 400-tinjak vozila. Iako je domaćima jasno kako je posrijedi privremeno rješenje do realizacije putničkog terminala, složit će se većina, ono traje već poduže stoga ne iznenađuju loši komentari na popularnoj internetskoj tražilici Google. Naime, prema recenzijama njegova ocjena je 2.1 što je porazno s obzirom da se radi o gradu koji nosi prefiks tzv. šampiona turizma.

‘Nikakve koristi od njih’
Korisnici se uglavnom žale na neljubaznost službenika počevši od telefonskih operatera do samih vozača. Konfuzna im je kupovina karti online, a kao osobit nedostatak naglašavaju parking, odnosno nemogućnost zaustavljanja automobilima pošto su sva slobodna parking mjesta rezervirana isključivo za taksije. Nezgodno je, dodaju kako na karti uopće nije jasno naznačeno gdje se sam kolodvor nalazi pa se ljudi često znaju izgubiti u potrazi za njim. ‘Takozvane ‘gospođe iz Dubrovnika’ su toliko bezobrazne i odvratne da ja ne znam tko ih je zaposlio’, napisala je revoltirana vlasnica Google računa. Druga se upitala ako je naglasak da se poziv naplaćuje od trenutka javljanja operatera, dakle osobe, kako je moguće da njegovu ulogu obavlja automat koji uporno ponavlja da su sve linije zauzete te joj se k tome on još i naplati. ‘Zaposlenici su izuzetno nepristojni i neprijateljski nastrojeni. Nikakve koristi od njih’, zaključila je sljedeća upozorivši da ga je bolje ‘izbjegavati kao kugu!’.

-Očigledno imaju dvije različite web stranice. Prva vam govori da autobus polazi u 6 sati, a druga kako izleta nema. Stigao sam na stanicu u 5 i 30 i tek ondje doznao kako linija uopće više ne operira. Kasnio sam na svoje odredište tri sata – prokomentirao je ozlojađeni putnik dodavši kako je vožnja trajala 45 minuta dulje. ‘Pobrinite se da imate gotovinu!’, napomenuo je još jedan. — Pristup osoblja je loš. Nemaju nimalo poštovanja prema klijentima iz jednostavnog razloga jer im stvaraju posao – nadalje je iznio. ‘Pobrinite se da sačuvate račun od karte koju ste kupili’, nastavio je uznevjereni gost. Prodavač mu je, navodno, namjerno naplatio dvostruko što je primijetio tek ulaskom u vozilo. Tada je bilo kasno. ‘Lopovi!’, nadopisao je. ‘Web prodaja karata je nepouzdana. Naplaćeno mi je s računa, a kartu nisam dobio’, požalio se još sljedeći.

‘Elektonički su nepismeni, ne znaju ni engleski’
Kolodvor je potom pokušao kontaktirati telefonskim putem. Ubrzo je shvatio kako je i to pljačka jer poziv naplaćuju i prije negoli se javi službenik. Ništa bolje iskustvo nema ni strana turistička vodička koja je u Gradu boravila prije godinu dana. Na stranici je istaknula kako su djelatnici elektronički nepismeni, a ništa bolji nisu ni u korištenju stranim jezicima. Na kraju, pomogla joj je sasvim treća osoba bez koje, naglašava, ne bi uspjela pronaći svoj autobus.
-Kupili smo nekoliko karata online za koje stoji da ih nije potrebno printati. Na kolodvoru obratili smo se vozaču koji je znao malo i ništa engleskog te nam pokazao kako nam za ukrcaj trebaju tiskane karte. Rekao je kao da ne zna on što je to internet. Tražili smo pomoć na informativnom štandu, ali su nam je odbili dati. Jedini odgovor koji su nam pružili bilo je ‘žao nam je’ – iznijela je.
U Libertasu pak nemaju evidentiranu niti jednu pritužbu, potvrdio nam je direktor ovog javnog gradskog prijevoznika Ante Vojvodić. Na službenoj web stranici navedena je e-mail adresa putem koje su im se primatelji usluge slobodni obratiti. Što se tiče internetske prodaje ona funkcionira u najboljem redu, govori. Razloga za negodovanja zaista ne pronalazi.
-S obzirom da prostor u kojem obavljamo kolodvorsku funkciju nije naš, već Luke Dubrovnik, prostora za zaustavljanje automobila imamo koliko nam daju. Problem bi se trebao riješiti projektom putničkog terminala u Gružu. Hoće li se time kolodvor izmjestiti, nije u našoj ingerenciji. Nadamo se tek da danas-sutra kad doznamo lokaciju za neki dugotrajniji period da ćemo se uspjeti izboriti za okolnosti koje bi nam olakšale posao – poručio je kratko za DuList Vojvodić.

‘Raspored nije prilagođen stvarnoj situaciji’
Zanimljivo je kako ocjena samog gradskog i prigradskog prijevoza na ovoj platformi nije ništa bolja. Istovremeno negoduju domaći i turisti. Poneki optužuju vozače za krađu novca, a drugi za oduzimanje pokaza koji je bio valjan. ‘Prodali su mi priču da je blokiran i rekli da napravim novi. Ne zanima ih. Ne znam kome pune džepove, ali ovo nije niti malo u redu’, požalio se ovaj Dubrovčanin. ‘Lopovi. Uvijek kasne, neuredni i neodgovorni’, komentirao je lokalni vodič. ‘Ljeti vozila smrde za poluditi! Žao mi je samo onih vozača/vozačica!’, stoji međuostalim opaskama. Dubrovkinja koju smo odlučili neimenovati iznijela je pak kako je dugogodišnja korisnica Libertasa te dvije zvjezdice kojima je okarakterizirala razinu usluge nisu upućene vozačima već samoj upravi tvrtke. ‘Ljeti, na najvišim temperaturama, štedi se na klimi, autobusi su prenatrpani, jer raspored vožnje nije prilagođen stvarnoj situaciji, Mokošica s Lapadom nije nikako povezana (ako izuzmemo dvije ranojutarnje linije za Medarevo), Gruž (Kantafig i placa) s Lapadom slabo, s Pila autobus 1A uvijek kasni, nekad i po 15 minuta, stajališta su neugledna i s minimalno informacija za turiste. Loša organizacija posla i nemaran odnos prema putnicima – mišljenja je. Druga naša sugrađanka, konkretnije stanovnica Slanog, za ilustraciju potrudila se prepričati čitavu anegdotu vezanu za koncert čelistice Ane Rucner koji se proteklih devet godina ususret ljetu svakog 21. lipnja održava u amifteartru na Srđu. ‘Sve je bilo savršeno do kraja, a onda kad smo se trebali vratiti doma, u Grad, dočekalo nas je iznenađenje’, napisala je.

‘Naradije bih im dao 0’
-Od 6 sati i 10 minuta smo se skupljali na polaznom mjestu, na mjestu gdje su nas dovezli autobusi i kombiji našeg prijevoznika Libertas. Pri izlasku iz kombija vozač nam je rekao da će biti na istom mjestu u 6 sati i 30 minuta. Naravno, svi koji smo došli tim prijevozom platili smo povratne karte pri ulazu u autobus na kolodvoru. Nismo imali razloga da sumnjamo da autobusi neće doći po nas u zakazano vrijeme. Međutim gospoda, vozači kombija ukupno dvojica, nisu se udostojili pojaviti. Oko 6 i 45 sati počeli su stizati taksisti na Srđ. Neki su stranci prihvatili njihovu ponudu i odvezli se, ali većina nas je i dalje čekala. Revoltirani, komunicirali smo mobitelima i saznali smo da nas autobusi i kombiji čekaju na platou Bosanke. Naravno, što nam je drugo preostalo, već put pod noge i nizbrdo. U hodu smo nazvali službu za pritužbe Libertas, da ih obavjestimo o nemilosti, na što smo dobili odgovor da su kombiji bili na Srđu i vratili se jer gore nije bilo nikoga. SRAMOTA! Taj koji je izmislio tu laž sigurno je jutros dijelio dobit s taksistima – poručila je ljutita Slanka. ‘Nemilosrdan’ pri ocjenjivanju bio je i inozemni korisnik rekavši kako bi mu najradije dao ‘nulu’. ‘Najgora autobusna služba koju sam u životu doživio. Vozač autobusa je bio vrlo nepristojan. Dok sam silazio, bez obzira što me vidio u retrovizoru, zatvorio je vrata. Pokušao sam s njim razgovarati, nije želio odgovoriti. Kakva šteta što ovakvi ljude rade u gradu koji sebe naziva turističkim’, zaključio je.

Iz tiskanog izdanja od 5. lipnja 2019.

Pročitajte još

BESPLATNI PREGLEDI VOZILA! Sigurnosna akcija ‘Dani tehničke ispravnosti vozila’

Dulist

ZA MARIJOV OSMIJEH Dođite na humanitarnu lutkarsku predstavu!

Dulist

EVAKUACIJA OSOBLJA U KALOSU Došlo do ulijevanja natrijevog hipoklorita u spremnik s klorovodičnom kiselinom

Dulist