Forum obiteljskog smještaja otvoren je danas u hotelu Rixos Libertas.
Forum je namijenjen novim i postojećim privatnim iznajmljivačima, a besplatni program obuhvatio je niz različitih predavanja. Tema koja je izazvala veliku pozornost nazočnih iznajmljivača je ‘Prezentacija sustava za prijavu i odjavu turista E visitor’, a novi program nacionalnog sustava za prijavu i odjavu turista predstavila će Eta Lović, koordinatorica za statistiku i boravišnu pristojbu Turističke zajednice grada Dubrovnika.
U ime agencija za tzv. Mystery shopping „Heraklea“, Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz održale su predavanje na temu „Kvaliteta usluge i dodatna prodaja“, dok su „Biocleaned – Izvrsnost za popunjenost“ predstavili predstavnici tvrtke „Rain Technologies“, Ida Čubelić i Alan Lučić. O Startup-u – sustavu upravljanja najmovima nazočne je upoznao Davor Palčec, tvrtka „My rent“, a o Trip Advisoru i kako poboljšati vlastite ocjene na webu govorio je Vedran Pražen,iz tvrtke „Mobiexplore“.
Tonči Daničić predstavio je projekt Grada Dubrovnika „Dubrovnik Card“, započet 2010. Godine koji je vrlo poplaran među posjetiteljima Dubovnika.
Za kraj Foruma, dr.Vicko Mihaljević iz Crvenog križa educira privatne iznajmljivače u pružanju prve pomoći.
Za cijelo vrijeme trajanja Foruma održala su se i individualna savjetovanja s potencijalnim partnerima (dobavljačima usluga)za privatne iznajmljivače, a na štandovima su se predstavili JU Rezervat Lokrum, tvrtke My Rent, Rain Servis d.o.o. Zagreb, Dominium Travel Dubrovnik, Booking Agent Dubrovnik, Scriptus d.o.o. Dubrovnik, Direct Booker Dubrovnik, te Croatia banka, Kentbank i Zagrebačka banka. Predstavljena je i knjiga ‘Internetom do gostiju’ koja je svojevrsni priručnik kako povećati broj rezervacija privatnog i hotelskog smještaja uz pomoć internet marketinga.
Ovih dana je u suradnji s agencijom Heraklea održana i edukacija za djelatnike TZ grada Dubrovnika, u dva dijela, prvi dio bio je namijenjen djelatnicima turističkih informativnih ureda, a drugi dio svim djelatnicima TZ Dubrovnik. Tema edukacija bila je ‘Kvaliteta usluge u turizmu’ s posebnim osvrtom na odnos a klijentima (turistima) i sve specifičnosti ovog posla koji podrazumijeva stalnu i sustavnu komunikaciju.
Forum su organizirali Hrvatska gospodarska komora, Županijska komora Dubrovnik i Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s Gradom Dubrovnikom.