Ferit Sahenk vlasnik je Dogus grupe, međunarodnog konglomerata čiji se godišnji prihodi mjere u milijardama dolara, a u Hrvatskoj ulaže u turizam.
U intervjuu koji je dao za poslovni kaže da ga mediji i bankarstvo ne zanimaju, a u odgovoru na pitanje o Villi Dubrovnik koju je njegova grupa nedavno kupila, a o čemu je prvi pisao DuList, odgovara:
‘Naš odnos sa Dragutinom Biondićem (bivši vlasnik hotela) je fantastičan i želim mu zahvaliti što je stvorio tako dobar brend i doveo u hotel odličan menadžment, čime nam je znatno olakšao posao. Sretni smo zahvaljujući tom menadžmentu. Ti su ljudi stvorili od Ville Dubrovnik vodeći brend u Hrvatskoj. Istina je da taj hotel već sada ima top – servis i ne traži dodatna ulaganja, iako iza hotela ima slobodnog zemljišta gdje se može uvesti neke dodatne sadržaje. Zato ćemo se usredotočiti na marketing. Želimo taj hotel učiniti poznatijim, ponuditi ga na tržištu Europe I SAD-a. Villa Dubrovnik je vrhunski brend u hrvatskom turizmu. Ona je za nas od strateškog interesa i važno ime koje ćemo dostojno promovirati – odgovara Sahnek te ističe kako bi u budućnosti moglo doći do razmjene mladog kadra između njihovih tvrtki u Turskoj i Hrvatskoj, pa tako i u Dubrovniku.
Cijeli članak možete pronaći OVDJE.