Najnovija nadogradnja za WhatsApp donosi malo različit način slanja poruka od onog na kojeg smo navikli, prenosi tportal. Riječ je o značajki pod imenom Channels – dizajniranoj za objave koje se šalju velikom broju ljudi. Metina kompanja ovo naziva ‘privatnim načinom za praćenje bitnog sadržaja’, a kao potencijalnu ciljanu publiku spominje lokalne sportske timove.
Što je zapravo Kanal? Riječ je nečemu sličnom Twitterovom Feedu, samo bez hrpe odgovora. WhatsApp je očito zaključio da sve vlade, kompanije za prijevoz, brendovi i ostali traže nov način dijeljenja važnih obavjesti, a Kanali bi mogli biti prava stvar za to, piše Verge.
Kanali su isto alat za kreatore, mjesto za sve koji imaju publiku koje može ‘slati tekstualne poruke, fotografije, videe, naljepnice i ankete’. Prema službenoj objavi WhatsAppa, kompanija će u Kanale uvesti i mogućnost plaćanja i monetizacije. Moći ćete pronaći kanale pretraživanjem unutar WhatsAppa u novom imeniku, dok ćete njihove najnvije objave vidjeti u sekciji Status.
WhatsApp također spominje da je vrlo bitan dio nove značajke i privatnost, što znači da se informacije objavljene na kanalima pohranjuju 30 dana i nakon toga brišu. Administratori također mogu blokirati slike ekrana i prosljeđivanja, osiguravši da ono što vidimo na kanalu ostane na kanalu. Kanali nisu enkriptirani na oba kraja, već se više tretiraju kao poruke koje izmjenjujete s dućanima i kompanijama. WhatsApp, doduše, nije rekao da će kasnije kod tih kanala omogućiti opcije za privatnost.