Ekspertna supina je izvođačina radova na izgradnji Pelješkog mosta priznala oko 168,7 milijuna kuna stvarnih ulaganja.
Hrvatske ceste d.o.o., su, naime, kao investitor na projektu izgradnje Mosta kopno . Pelješac postigle konačnu nagodbu s članovima poslovne udruge, tvrtkama Konstruktor – inženjering d.d., Viadukt d.d. i Hidroelekta niskogradnja d.d.
Nagodbom su razriješena sva međusobna potraživanja nastala prema ugovoru o građenju, a koji je sporazumno raskinut u svibnju 2012. godine.
Kako navode iz nadležnog ministarstva, Hrvatske ceste uplatile su izvođačima radova, za potrebe građenja mosta, avans u iznosu od 163, 5 milijuna kuna te su prema odredbama Sporazuma o raskidu ugovora, obje strane morale imenovati ekspertnu skupinu čiji je zadatak bio utvrditi stvarne troškove izvođača radova na izgradnji mosta.
Ekspertnu skupinu, imenovanu od strane Hrvatskih cesta i poslovne udruge, sačinjavala su tri člana Hrvatskih cesta te tri člana poslovne udruge, zajednički imenovani neovisni stručnjak te po jedan predstavnik Ministarstva financija i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture.
U skladu sa Sporazumom o raskidu ugovora, a po provedenom radu ekspertne skupine, Hrvatske ceste priznale su Viaduktu d.d. stvarne troškove u iznosu od 100.822.174, 85 kn (s PDV-om), Konstruktor inženjeringu d.d. iznos od 39.394.244,28 kn (s PDV-om), a Hidroelektra niskogradnji d.d. priznati su troškovi od 28.507.700,99 kn (s PDV-om).
Država će dakle iskešati iznos od skoro 170 milijuna kuna za projekt od kojega se odustalo! A što se sve moglo napraviti s tim silnim soldima…