Ministrica turizma Nikolina Brnjac u RTL-u Danas komentirala je ovogodišnju turističku sezonu.
Brnjac je kazala da su rezultati, što se tiče fizičkih pokazatelja, približavaju rekordnoj 2019. godini te da su u nekim destinacijama bolje od te godine.
-Značajni su prihodi koji su za 33 posto veći vrijednosti fiskaliziranih računa kad se uspoređujemo s 2019. Interes nam je bio da cijela turistička godina bude dobra turistička godina, da ne govorimo samo o sezoni već da počinjemo promišljati i uvoditi cjelogodišnji turizam – kazala je ministrica.
Zarada će ove godine biti rekordna, a ljetovanje na hrvatskom Jadranu nikad nije bilo skuplje. Ministrica je komentirala pratimo li ponudom te visoke cijene i jesmo li dobili bogatije goste.
-Geopolitička situacija je utjecala na gospodarsku situaciju i inflaciju. Ono što je bitno je da kvaliteta plati cijenu. Turisti će znati prepoznati, ukoliko nešto nije kvalitetno neće to ocijeniti tako i doći. Ukoliko imamo kvalitetne proizvode vratit će se. To se vidjelo ove godine po posjećenosti kampova i hotela s 4 i 5 zvjezdica koji su imali dobre posjete, ali i prihode koji su daleko veći u odnosu na 2019. godinu – kazala je.
Kazala je i da su pri kraju završetka strategije razvoja održivog turizma u Hrvatskoj do 2030.
-Strategija se bavi izazovima, problemima i ciljevima. Jedan od glavnih ciljeva je razvoj cjelogodišnjeg turizma. Hrvatska ima preduvjete da bude cjelogodišnja turistička destinacija, da se odmakne od sezonalnosti i mi kroz sredstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti kroz prve natječaje početkom jeseni ulažemo u smještajne kapacitete, ponude više dodatne vrijednosti, turistički diverzifikaciju i na taj način možemo produživati turističku godinu – kazala je.
Komentirala je i hoće li se ekstra zarada uložiti u turizam.
-Važno je da se turistički sektor razvija, ali i ostali segmenti gospodarstva su važni. Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti i kroz operativne planove koji slijede moramo rastvarati proizvode nova dodane vrijednosti kao što je lječilišni turizam. To je ulaganje u naše toplice, te stvarati dodanu vrijednost gdje će turizam biti cijelu godinu, gdje ostavljamo medicinsko osoblje koje će raditi, fizioterapeute, ali i ostale, lokalnu zajednicu, proizvođače mesa, mlijeka i jaja. Radimo na demografskoj obnovi na taj način, ljudi se neće iseljavati s kontinenta. Na taj način pomažemo cijelom gospodarstvu – kazala je.
Više pročitajte ovdje.