Lučka uprava Dubrovnik obavještava sugrađane, koncesionare i sve druge korisnike Autobusnog kolodvora Dubrovnik da se od ponedjeljka 4. studenoga 2024. godine kreće s punom primjenom Sustava kontroliranog pristupa.
Nakon što su na navedenom prostoru izvedeni manji infrastrukturni zahvati i prolaskom perioda testiranja novougrađene opreme završena je eksperimentalna faza te se počinje s punom primjenom Sustava. Uvođenjem Sustava želi se poboljšati odvijanje svih aktivnosti koje se provode na području Autobusnog kolodvora a koje su dosada bile otežane u prvom redu zbog ulaska u navedeni prostor većeg broja vozila koja za to nisu imali valjani razlog a pritom nisu bila niti propisno parkirana. Sustavom će se kontrolirati pristup prostoru kolodvora koji će sada u potpunosti biti namijenjen gradskim, prigradskim i međugradskim autobusima. Ulazak na navedeni prostor biti će automatski omogućen svim koncesionarima te korisnicima skladišnih i poslovnih prostora dok će svi drugi razloge za ulazak moći iskomunicirati direktno s djelatnicima Luke Dubrovnik d.d. koji su zaduženi za kontrolu pristupa. Dodatnom prometnom signalizacijom označena su mjesta koja su promijenila namjenu te služe za privremeno zaustavljanje i iskrcaj/ukrcaj putnika koji putuju autobusnim linijama s kolodvora i građana koji koriste usluge istog. Radno vrijeme Sustava je od 06:00 – 22:00 sati.
Djelatnici Lučke uprave Dubrovnik i Luke Dubrovnik d.d. aktivno će nadgledati primjenu Sustava te će nakon uočenih nedostataka raditi na njihovom otklanjanju. Prijedloge za poboljšanje Sustava Lučka uprava Dubrovnik primati će i od svih zainteresiranih strana u ovom procesu kao i građana jer tek s praktičnom primjenom Sustava koji je zamišljen u teoriji moći će se raditi na njegovom unapređenju i prilagodbi stvarnoj situaciji na terenu.