Aktualno

KOSTURI IZ ORMARA Matušić: Vodovod grca u dugovima, a za dvoranu za sastanke se platilo 1,8 milijuna kuna!

luksa matusic vodovod 060717 1

U dubrovačkoj komunalnoj tvrtki Vodovod bivša Uprava ostavila je potpuni kaos, zaključak je konferencije za novinare koja je danas održana u Maloj vijećnici Grada Dubrovnika.
Naime, nakon što su na čelu tvrtke HNS-ovog Valentina Dujmovića, zamijenili DDS-ov Lukša Matušić te članovi Uprave Vicko Begović i Zoran Ćosić, naručena je financijska analiza poslovanja, a prije nego ista bude gotova, javnosti su danas izneseni zasad utvrđeni podaci.
Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je Vodovod najproblematičnija tvrtka u vlasništvu Grada, te kako u skorom roku imaju više od deset milijuna kuna nadolazećih obveza, a očekivanu naplatu od šest milijuna kuna što znači da su u minusu nevjerojatnih četiri milijuna kuna.
Predsjednik Uprave Lukša Matušić istaknuo je kako nije poznato kad će pročistač za vodu biti gotov te kako će se najvjerojatnije morati ići u naplatu penala izvođaču radova, a istaknuo je kako se u Vodovodu nedavno opremila dvorana za sastanke od čak 1,8 milijuna kuna.
-Idejno rješenje plaćeno je 191 tisuću kuna, zavjese 200 tisuća kuna, keramike ima za opremiti hotel – ironičan je bio Matušić.
-Što se tiče pročistača mi imamo mogućnost naplatiti pet milijuna kuna penala za nekih 100 radnih dana, ali to je to. Ne možemo ništa više napraviti – istaknuo je on.
Franković je upozorio i kako je 2009. godine u Vodovodu bilo 156 zaposlenih, dok je 2017. ta brojka na 204.
-Vodovod na računu ima 514 tisuća kuna, obveze za plaće su 2,1 milijuna kuna, stižu na naplatu krediti od 3,1 milijuna, a ostale obveze su veće od četiri milijuna kuna. To je više od 10 milijuna kuna obveza, a mogući prihodi su šest milijuna kuna. To znači minus od najmanje četiri milijuna kuna – rekao je Franković te ustvrdio kako će Grad dati Vodovodu nedostajajuća sredstva, a najavio je financijsku analizu kako bi se utvrdilo što je sve plaćeno.
Matušić je pak istaknuo kako je u razdoblju od 2013. do 2017. godine u Vodovodu zaposleno 20 novih ljudi, a nijedna osoba koja se bavi primjerice vodom ili kanalizacijom.
-Dočekalo nas je i 400 tisuća kuna narudžbi za 15 novih vozila, a sve su to ugovori koji su potpisani od veljače do travnja ove godine – rekao je on te dodao i kako su se u Zagrebu na sastanku ‘crvenili’ jer su obaviješteni da nitko iz Vodovoda godinu dana nije kontaktirao s Hrvatskim vodama.
Na konferenciji je ustvrđeno kako Vodovodu prijeti gubitak 1,5 milijuna kuna za sustav Štikovica-Vrbica-Lozica, a član Uprave Vicko Begović rekao je i kako je komisija Hrvatskih voda donijela odluku da neće biti isplaćena sredstva za Palatu jer je ‘grubo prekršen Zakon o javnoj nabavi’.
Zamjenica gradonačelnika Orlanda Tokić ustvrdila je kako Grad Dubrovnik ima rok od maksimalno pola godine za rješavanje imovinsko pravnih odnosa, kao i mijenjanje prostornih planova, i cjelokupne dokumentacije da bi mogli aplicirati na fondove EU.
– Okvirni rok je do kolovoza 2018. godine, no JASPRES-u treba u prosjeku pola godine za odobrenje, a to znači da mi cjelokupni posao moramo napraviti u pola godine. Grad je za sve to imao preko tri godine, a mi smo sada dovedeni pred zid da to moramo riješiti u tako kratkom roku – rekla je ona.
U dubrovačkoj komunalnoj tvrtki Vodovod bivša Uprava ostavila je potpuni kaos, zaključak je konferencije za novinare koja je danas održana u Maloj vijećnici Grada Dubrovnika.
Naime, nakon što su na čelu tvrtke HNS-ovog Valentina Dujmovića, zamijenili DDS-ov Lukša Matušić te članovi Uprave Vicko Begović i Zoran Ćosić, naručena je financijska analiza poslovanja, a prije nego ista bude gotova, javnosti su danas izneseni zasad utvrđeni podaci.
Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je Vodovod najproblematičnija tvrtka u vlasništvu Grada, te kako u skorom roku imaju više od deset milijuna kuna nadolazećih obveza, a očekivanu naplatu od šest milijuna kuna što znači da su u minusu nevjerojatnih četiri milijuna kuna.
Predsjednik Uprave Lukša Matušić istaknuo je kako nije poznato kad će pročistač za vodu biti gotov te kako će se najvjerojatnije morati ići u naplatu penala izvođaču radova, a istaknuo je kako se u Vodovodu nedavno opremila dvorana za sastanke od čak 1,8 milijuna kuna.
-Idejno rješenje plaćeno je 191 tisuću kuna, zavjese 200 tisuća kuna, keramike ima za opremiti hotel – ironičan je bio Matušić.
-Što se tiče pročistača mi imamo mogućnost naplatiti pet milijuna kuna penala za nekih 100 radnih dana, ali to je to. Ne možemo ništa više napraviti – istaknuo je on.
Franković je upozorio i kako je 2009. godine u Vodovodu bilo 156 zaposlenih, dok je 2017. ta brojka na 204.
-Vodovod na računu ima 514 tisuća kuna, obveze za plaće su 2,1 milijuna kuna, stižu na naplatu krediti od 3,1 milijuna, a ostale obveze su veće od četiri milijuna kuna. To je više od 10 milijuna kuna obveza, a mogući prihodi su šest milijuna kuna. To znači minus od najmanje četiri milijuna kuna – rekao je Franković te ustvrdio kako će Grad dati Vodovodu nedostajajuća sredstva, a najavio je financijsku analizu kako bi se utvrdilo što je sve plaćeno.
Matušić je pak istaknuo kako je u razdoblju od 2013. do 2017. godine u Vodovodu zaposleno 20 novih ljudi, a nijedna osoba koja se bavi primjerice vodom ili kanalizacijom.
-Dočekalo nas je i 400 tisuća kuna narudžbi za 15 novih vozila, a sve su to ugovori koji su potpisani od veljače do travnja ove godine – rekao je on te dodao i kako su se u Zagrebu na sastanku ‘crvenili’ jer su obaviješteni da nitko iz Vodovoda godinu dana nije kontaktirao s Hrvatskim vodama.
Na konferenciji je ustvrđeno kako Vodovodu prijeti gubitak 1,5 milijuna kuna za sustav Štikovica-Vrbica-Lozica, a član Uprave Vicko Begović rekao je i kako je komisija Hrvatskih voda donijela odluku da neće biti isplaćena sredstva za Palatu jer je ‘grubo prekršen Zakon o javnoj nabavi’.
Zamjenica gradonačelnika Orlanda Tokić ustvrdila je kako Grad Dubrovnik ima rok od maksimalno pola godine za rješavanje imovinsko pravnih odnosa, kao i mijenjanje prostornih planova, i cjelokupne dokumentacije da bi mogli aplicirati na fondove EU.
– Okvirni rok je do kolovoza 2018. godine, no JASPRES-u treba u prosjeku pola godine za odobrenje, a to znači da mi cjelokupni posao moramo napraviti u pola godine. Grad je za sve to imao preko tri godine, a mi smo sada dovedeni pred zid da to moramo riješiti u tako kratkom roku – rekla je ona.

Pročitajte još

ŽUPKA ‘Župska obilaznica mora postati prioritet’

Dulist

Kreće isplata nacionalne naknade za starije osobe za prosinac 2024.

Dulist

Ako se opskrbljujete vodom iz Palata otpisat će vam se računi za prosinac i siječanj

Dulist