Do drugog kruga predsjedničkih izbora ostalo je još šest dana, a uz samo dva preostala kandidata koja su u utrku ušla u ‘fotofinišu’, drugi krug kampanje zaoštrio je sinoć u formi prvog sučeljavanja na RTL televiziji.
Sukladno tome, prava bitka vodi se naravno plaćenim oglasima, i drugim objavama i na društvenim mrežama, a i jednima i drugima puna su usta fraza zašto je njihov kandidat/kandidatkinja pravi izbor. Zanimljivo se prisjetiti stoga kako je na predjelu Dubrovnika ukupna prevaga u glasovima otišla u korist Iva Josipovića (41,38 posto), dok je Kolinda Grabar Kitarović imala 35,24 posto, ali na predjelu Dubrovačko-neretvanske županije omjer je okrenut, pa se tako na jugu Hrvatske kandidatkinji HDZ-a priklonilo 41,57 posto birača, dok je njih 34,19 posto glasovalo za Iva Josipovića.
Također zanimljivo je i istaknuti kako koordinator kampanje Iva Josipovića za jug Hrvatske, inače direktor Sanitata HNS-ov Valentin Dujmović, nije svog kandidata uspio ‘prodati’ u svom selu, odnosno Trpnju. Tamo je prema podacima DIP-a u prvom krugu na vodećem mjestu završila Kolinda Grabar Kitarović sa 37,79 posto podrške, dok je Ivo Josipović osvojio ukupno 32,56 posto simpatija žitelja Trpnja. Drugi krug jasno je, bit će bespoštedan.