Kampanja pod nazivom COOLTURA ODVAJANJA OTPADA podsjeća na potencijal svih nas ponaosob da budemo bolji, kulturniji, osvješteniji…
da budemo na razini povijesnog nasljeđa, ili rječnikom mlađih, da budemo – COOL
Dubrovkinje i Dubrovčani se oduvijek identificiraju sa svojim bogatim kulturnim naslijeđem, rafiniranim estetskim ukusom, britkim mediteranskim humorom, pa čak i kulturom i umjetnošću općenito. Vođeni upravo tom ambicioznom povijesnom sviješću, obratili smo se po kvaliteti KAMPANJA TVRTKE ČISTOĆA COOLTURA ODVAJANJA OTPADA poznatom dubrovačkom umjetniku, ilustratoru i grafičkom dizajneru Peru Mrnareviću u osmišljavanju kampanje za odvajanje otpada.
Zamišljeno je da pomno osmišljena kampanja rezultira ne samo dizanjem svijesti zajednice o tom društveno važnom pitanju tj. dodatnom motivacijom za pravilnim odlaganjem otpada, već i poboljšanjem kvalitete života svih naših građanki/a kroz kvalitetan dizajn u svakodnevnom životu, na koji svi možemo biti ponosni. Ne čudi stoga da je cijela kampanja dobila naziv COOLTURA ODVAJANJA OTPADA. Kampanja podsjeća na potencijal svih nas ponaosob da budemo bolji, kulturniji, osvješteniji; da budemo na razini povijesnog nasljeđa, ili rječnikom mlađih, da budemo – COOL.
Duhovito i vizualno atraktivno oblikovanje odbačenih predmeta, pretvara ih u šarmantne karaktere koji nas obojanim humorom pozivaju da im pomognemo sa smještajem, ne bi li shvatili da su u konačnici, oni ti koji zapravo nama pomažu.
Predstavljanje nove edukativne i informativne kampanje tvrtke Čistoća ‘COOLTURA ODVAJANJA OTPADA’ održano je u utorak 29. ožujka s početkom u 12 sati u Lazaretima.
Podsjetimo, u okviru kampanje ‘Cooltura odvajanja otpada’ tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada, odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.