Oko 150 putnika British Airwaysa na letu BA 2832 putovalo je skoro 24 sata iz Londona do Dubrovnika! Naime, avion je ovu nedjelju u 21 sat i 25 minuta trebao sletjeti u Dubrovnik i sve je išlo prema redu vožnje do dolaska pred grad. Prema svjedočenju putnika, pilot se nekoliko puta pokušao spustiti na tamošnji aerodrom, ali mu to nije uspjelo. navodno, radi bure, prenosi Jutarnji.
Kružili su oko pola sata pokušavajući sletjeti, a nakon više neuspjelih pokušaja slijetanja pilot je obavijestio putnike kako zbog jakog vjetra ne može sletjeti i da će sletjeti u Zagreb, navode dalje, uz opasku kako se ‘nada da će imati dovoljno goriva da dođu do zagrebačkog aerodroma‘, što je putnike dodatno uznemirilo.
Let do Zagreba i slijetanje ipak su prošli bez problema te su putnici danas 20 minuta iza ponoći izašli iz aviona i ušli u aerodromsku zgradu.
Putnici su ostali bez objašnjenja i dodatnih odgovora na pitanje poput kad će se krenuti za Dubrovnik. Prema njihovim riječima, jedino im je nešto kasnije pilot objasnio da se on mora odmarati najmanje 12 sati i da prije toga neće moći poletjeti. Putnici su ga zato tjerali da ode što prije na spavanje.
Budući da u to vrijeme na aerodromu ništa ne radi, putnici tvrde kako su bili prepušteni sami sebi, a vodu su mogli popiti samo iz aparata.
U upravi Međunarodne zračne luke Zagreb tvrde drugačije, navode iz Jutarnjeg. Prema njihovim riječima, putnike su po izlazu iz aviona dočekali djelatnici aerodroma koji su im uručili obavijest aviokompanije da si sami pronađu smještaj te da će im British Airways nadoknaditi troškove.
Osim toga, djelatnici aerodroma su im organizirali odlazak do taksija kako bi što prije došli do svog privremenog smještaja.
– U takvim situacijama mi odrađujemo sve što aviokompanija od nas traži i to smo i učinili – kažu u MZLZ-u uz napomenu kako je navjeći dio putnika napustio aerodrom
Tek danas tijekom prijepodneva putnici su dobili SMS poruku od British Airwaysa da u Dubrovnik nisu mogli sletjeti zbog lošeg vremena te da će iz Zagreba poletjeti u 13 sati i 30 minuta. No, ni to obećanje se nije ostvarilo.
Nekoliko sati kasnije stigla im je nova poruka u kojoj je pisalo da će iz Zagreba poletjeti u 15 sati 30 minuta te da će dobiti vaučer za osvježenje na aerodromu. Ukratko, ogorčeni putnici čekali su 16 sati na zagrebačkom aerodromu bez gotovo ikakvih objašnjenja, a kompanija im se obratila tek desetak sati nakon slijetanja u Zagreb!