Grad

JLH: Pronalaskom cjepiva narasle su rezervacije. I dalje smo među vodećim destinacijama

02042018 excelsior 38

Godina 2020. je iza nas. Naši sugrađani složit će se kako je bila prepuna izazova i događanja, uspona i padova, a pandemija koronavirusa odrazila se na svaki segment našeg života. Bili pojedinci ili poslovni subjekti, svi zbrajamo postignute rezultate koji su uslijed izostanka turističke sezone znatno skromniji nego dosadašnjih godina. Kako je ona protekla u Jadranskim luksuznim hotelima ispričali su za DuList.

– Godina koja je iza nas, bila je zasigurno najizazovnija poslovna godina, a naročito u segmentu turizma koji je izuzetno osjetljiva grana industrije kad su u pitanju svjetske krize, a naročito ova, uzrokovana globalnom pandemijom. Nažalost, dubrovački turizam se u novije doba nerijetko suočavao s različitim tipovima kriza koje bi trenutno utjecale na dramatični pad potražnje, no naše iskustvo govori da se turizam u pravilu brzo oporavlja. I tada smo naučili da kriza ima i svojih ‘dobrih’ strana, a to je da u prvi plan stavlja pitanje umijeća upravljanja te da pruža nove prilike onim kompanijama koje imaju čvrste temelje, koje su spremnije prilagodbi, mijenjanju i unaprjeđivanju poslovanja i daju maksimum za formiranje kvalitetne usluge u novim okolnostima poslovanja, okuplja kvalitetan tim te kontinuirano surađuje i s punim povjerenjem komunicira sa svim svojim partnerima, kako bi se kriza što lakše prebrodila. Upravo ta suradnja, sa svim čimbenicima u turističkoj industriji koja je najviše pogođena ovom krizom najviše je obilježila ovu godinu.
Uzevši u obzir sve specifičnosti ove godine kao i njenu nepredvidljivost, u Jadranskim luksuznim hotelima možemo biti zadovoljni ostvarenim ovogodišnjim rezultatima. Unatoč pandemiji, JLH je stabilno poslovao, zadržavši radna mjesta i otvorene hotele tijekom sezone s tim da i dalje ima otvoren Hotel Excelsior koji tradicionalno radi tijekom čitave zime.
Po prvi puta u našem poslovanju, ove godine smo zatvorili sve naše hotele nastavno na upute i mjere Nacionalnog stožera civilne zaštite uvedene sredinom ožujka, no to vrijeme lockdowna smo iskoristili kako bi se pripremili na više scenarija u skladu s kojima bi prilagodili rad hotela za vrijeme globalne pandemije.
Među prvim tvrtkama u Hrvatskoj smo uveli pravilnike međunarodne certifikacijske kuće Bureau Veritasa u svezi provođenja programa prevencije širenja zaraze i postupanja u slučajevima zaraze a sve hotele osposobili za SAFEGUARD certifikat – program prevencije rizika i zaštite zdravlja međunarodne certifikacijske kuće Bureau Veritas kako bi bili sigurni da su uspostavljeni svi odgovarajući zdravstveni, sigurnosni i higijenski uvjeti te se pružila razina sigurnosti zaposlenika, gostiju te uvjeta za poslovanje.
Činjenica jest da smo otvorili ukupno pet naših hotela što nije bilo za očekivati krajem svibnja kada su se stvorili preduvjeti za otvaranje hotela tijekom pandemije Covid-19. Jednako važno je istaknuti da su Jadranski luksuzni hoteli zadržali sve svoje stalne zaposlenike od početka pandemije, te se njihov broj, neovisno o daljnjem radu hotela i situaciji uzrokovanih virusom Covid-19, nije mijenjao. Dodatno smo zaposlili i sezonske radnike, koji su bili raspoređeni u otvorenim hotelima grupacije.
Dubrovnik koji je pretežno avio destinacija je i ove godine pokazao da je poželjna destinacija a naši hoteli koji su se uspješno pripremali za otvaranje tijekom lockdown-a uspjeli su zadržati očekivanu razinu usluge kakva se očekuje u hotelima visoke kategorije uz striktno provođenje operativnih procedura i propisanih mjera i preporuka za rad hotela tijekom pandemije.
Također, ova godina nas je nečemu i poučila a to je da su nam se otvorila nova tržišta i prilike za inovacije u čemu su nam pomogli i stalni kontakti s našim partnerima u inozemstvu. Promocija naših hotela kao i destinacije i ove godine nam je bio prioritet, što je rezultiralo brojnim objavama u svjetskim medijima. Dolazak gostiju s naših tradicionalnih emitivnih tržišta, čak i onih dalekih dokazao je vrijednost Dubrovnika kao atraktivne svjetske turističke destinacije, te da su se ulaganja u intenzivne promotivne aktivnosti na tim tržištima isplatila i za vrijeme krize.
Jadranski luksuzni hoteli su kompanija koja ima snažne vrijednosti na kojima temelji svoju dugoročnu strategiju poslovanja, što se u ovoj godini pokazalo ključnim, a vjerujemo da će biti bitno i u nadolazećem razdoblju. U ovom trenutku, teško je donositi prognoze za 2021. godinu, no za iduću sezonu pripremamo i planiramo otvoriti sve svoje kapacitete, naravno, ako epidemiološka situacija to bude dozvoljavala.
Nakon objave vijesti o pronalasku cjepiva protiv COVID-19 virusa zamijećen je lagani pozitivan trend rezervacija u hotelima grupacije Jadranski luksuzni hoteli što nam daje optimizam za 2021. godinu.
Razloga za optimizam daju i povratne informacije od naših partnera s emitivnih tržišta s kojima smo u stalnom kontaktu, koji Dubrovnik i Hrvatsku i dalje vide kao jednu od vodećih i poželjnih destinacija za putovanja a naše hotele kao partnere koji su ove godine dokazali spremnost na rad u uvjetima globalne pandemije poštujući operativne procedure uz maksimalno nastojanje da usluga zadrži očekivanu razinu luksuznog hotela.
Ono što smatramo bitnim je da i dalje komuniciramo i promoviramo Dubrovnik našim gostima s udaljenih tržišta kao otvorenu i sigurnu destinaciju, u kojoj se turistički promet odvija uz poštivanje svih epidemioloških mjera i protokola, te da u hotelima Jadranskih luksuzni hotela nećemo raditi kompromise na sigurnosnim mjerama kao i visokoj kvaliteti naših usluga – poručili su iz JLH.

Pročitajte još

U ponedjeljak i utorak privremeni prekidi struje zbog radova

Dulist

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist