Grad

Izlijevanje fekalija po putu morat će riješiti – Viktor Vekselberg!?

Safet Idrizaj kanalizacija 2

Koliko redikulna birokracija može zaista biti najbolje pokazuje nedavni primjer iz okolice razrušenog hotela Belvedere. Naime tamošnji stanovnici se guše u smradu od fekalija, a nadležne službe od svega peru ruke. Izlijevanje otpadnih voda po putu – nije njihov problem.

-Sve je počelo s ovim posljednjim velikim kišama. Kanalizacija je izbijala vanka na cestu. Nitko nije odgovoran, a nama ‘šiba’ ovdje smrad – počinje svoju priču Safet Idrizaj koji je ogorčen na činjenicu da nitko od nadležnih službi Grada Dubrovnika ili pak Vodovoda nije regirao na prijavu da se kanalizacija izlijeva na cestu.

-Smrad je nepodnošljiv, a mi smo zvali sve redom. Nevjerojatno, ali svi su rekli kako to nije njihova odgovornost. To smrdi ko kuga, a iz Vodovoda su nam rekli da je njihova mreža do jedne kuće malo prije Belvedera. Ima biti da je ovo ničija zemlja. Ne znam, na šahtu uredno piše ‘kanalizacija’, pa čije je to onda – pita se Idrizaj te ističe kako je ta ‘očito druga’ kanalizacija ipak na javnom putu.
-Neka izađu na teren i nekome i naplate, ali to se mora riješiti – ogorčen je naš sugovornik te dodaje kako su u najgorem razdoblju, on i članovi njegove obitelji sami morali otvoriti šaht i ‘sekati’ sadržaj iz njega.

-Ovo je prvi put da se ovako nešto dogodilo, nismo mogli izdržati od smrada. Gledali smo i ove druge šahtove, ali nije ni blizu kao ovdje situacija. Očigledno je začepljenje negdje ovdje, ne bi to smio biti toliki problem odčepiti ako imate alat – ističe on te dodaje ogorčeno:
-Očito ćemo morati zvati Vekselberga, on će to prije riješiti nego Vodovod!

Vodovod: Neka očisti Vekselberg
Očitovanje o cijelom slučaju tražili smo i od nadležnog Vodovoda. Tamo su nam poručili kako ništa ne mogu, i vjerovali ili ne, kako bi sve trebao riješiti Viktor Vekselberg, odnosno hotel Belvedere.
‘Kanalizacija na predjelu hotela Belvedere građena je u sklopu izgradnje komunalne infrastrukture hotelskog kompleksa Belvedere, a u investiciji tadašnjeg HTP Dubrovnik, te ista nije u vlasništvu niti u nadležnosti održavanja Vodovoda Dubrovnik’, stoji u njihovom odgovoru na naš upit u kojem dalje (pomalo konfuzno) nastavljaju kako su već ranije ‘intervenirali kako bi spriječili ovakve incidentne situacije’ ?!
‘Vodovod Dubrovnik je u više navrata intervenirao i poduzimao radnje za sprječavanje ovakvih incidentnih situacija međutim, nadležan za održavanje, a samim tim i odgovoran za posljedice, je vlasnik predmetne instalacije što bi trebao biti hotel Belvedere’, pišu iz Vodovoda.
I dok se administracija gađa time tko bi trebao odčepiti dva metra kanalizacijske cijevi, fekalije se i dalje izljevaju na javni put, a nesnosan smrad neumoljivo začinjava život tamošnjih stanovnika. Ima bit da će stvarno morati zasmrditi ruskom vlasniku osobno da se stvar riješi, no šanse su kako će i on za to zvati Vodovod. Kakav će to maestralni gluhi telefon tek onda biti…

Pročitajte još

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije predstavljena na Nordic Roadshow-u 2024

Dulist

U Suđurđu prošireno parkiralište i uređeno 12 novih mjesta

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist