Aktualno

ISTRAŽIVANJE DOKAZALO Hrvati jako vole bombone!

bomboni

Svaki dan bombone jede jedan od 20 Hrvata. Toliko je naime (4,6 posto) onih koji su izjavili da bombone konzumiraju na dnevnoj bazi, a kako idemo prema manjoj učestalosti konzumacije tako i broj konzumenata raste.

Četvrtina potrošača (25,5 posto) bombone jede nekoliko puta tjedno. Za nijansu više (27,1 posto) je onih koji kažu da ove slastice konzumiraju nekoliko puta mjesečno, a oportunista tj. onih koji bombone jedu rijetko – samo kada im netko ponudi – ima 28,7 posto.

Prema tome, bombone ukupno konzumira 86 posto hrvatskih potrošača, dok je samo 14 posto njih izjavilo da ne konzumiraju ove slastice.

Prema preferiranoj vrsti bombona stavovi su vrlo izjednačeni. Tvrdi bomboni su vodeći s obzirom da njih više voli jesti 36,5 posto konzumenata, a da su im draži meki bomboni izjavilo je tek nešto manjih 33,7 posto. Da podjednako vole i tvrde i meke bombone ističe 29,9 posto konzumenata.

Osim vrsta, zanimljivi su i okusi bombona. Osvježavajuće arome (od mente, anisa i sl.) najviše voli natpolovičnih 55,7 posto konzumenata bombona, voćne arome najdraže su za 27,8 posto, a karamele za njih 16,5 posto.

Upitali smo građane i iz kojeg razloga najčešće konzumiraju bombone pa nas odgovor da njih 55,6 posto konzumira ovu slasticu kako bi se zasladili nije iznenadio. Za osvježenje daha bombone najčešće jede 30,6 posto konzumenata, zbog razbijanja dosade njih 12,4 posto, a ima i onih koji bombone jedu zbog gladi (1,4 posto).

I na kraju, gdje konzumenti najčešće kupuju ove slastice pitanje je koje je, sasvim očekivano, donijelo premoć supermarketa jer u ovim formatima trgovina bombone kupuje čak 96,7 posto konzumenata, dok su mrvice od bombona pripale kioscima (2,8 posto) i benzinskim postajama (0,4 posto).

Istraživanje o konzumaciji bombona proveli su Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal tijekom lipnja 2017. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz metodu slučajnog odabira kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Pročitajte još

Obilježavanje Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama

Dulist

HUMANITARNA AKCIJA ZA NOVI DOM Marijo želi postati YouTuber, sanja svoj studio i ima velike planove

Marijana Tadić

UVEZENI RADNICI VS. LOKALCI Domaći su diskriminirani!

Ivana Mijić Vulinović