Godina 2020. je iza nas. Naši sugrađani složit će se kako je bila prepuna izazova i događanja, uspona i padova, a pandemija koronavirusa odrazila se na svaki segment našeg života. Bili pojedinci ili poslovni subjekti, svi zbrajamo postignute rezultate koji su uslijed izostanka turističke sezone znatno skromniji nego dosadašnjih godina. Kako je ona protekla u Hotelima Maestral ispričali su za DuList.
– Nakon godina rasta Hoteli Maestral su se 2020. godine suočili s krizom izazvanom korona virusom i padom prometa od 85% u odnosu na 2019. godinu. Godina je krenula bolje od planiranog te je hotel Uvala otvoren 1. ožujka, čak dvadeset dana ranije nego što je uobičajeno, a intenzivno je pripremano i otvaranje ostalih hotela za sredinu ožujka. Međutim, pojavom virusa COVID-19 i proglašenjem epidemije, Uprava donosi odluku o zatvaranju hotela Uvala te privremenom odgađanju otvaranja svih drugih hotela grupacije. Istovremeno donosi programe i mjere za održavanje stabilnosti poslovanja i prilagođavanju poslovanja novonastalim uvjetima.
Nakon razdoblja pauziranja, tijekom lipnja i srpnja otvaramo tri hotela iz grupacije koji su do sredine rujna, kada ih ponovno zatvaramo, ostvarili zauzetost soba od 80%. Sezona je bila vrlo izazovna i kratka, promijenili su se trendovi i kanali prodaje, a većina kapaciteta je prodana putem izravnog bukinga s veoma izraženim last minute rezervacijama. Bez obzira na očekivani pad prometa, u ovoj izuzetno teškoj poslovnoj godini, Društvo je uredno podmirivalo sve svoje obveze i osiguralo plaće za 120 radnika. Koordiniranim i stalno prilagođavanim mjerama zaštite od korona virusa, tijekom sezone niti jedan gost kao ni radnik nisu oboljeli od navedenog virusa što smatramo našim zajedničkim uspjehom.
Osim toga, 2020. godinu smo iskoristili za mijenjanje i revidiranje poslovnih politika, organizacije rada, standardnih procedura i pripreme rekonstrukcije hotela Adriatic. Sa svim navedenim aktivnostima nastavljamo i u 2021. godini pokušavajući izgraditi novi Maestralov imidž.
Naša očekivanja od 2021. godine i dalje su optimistična i usprkos trenutačno visokim brojevima zaraženih, planiramo znatno bolje poslovne rezultate. Kreiramo nove proizvode, uvodimo online check-in, širimo kontakte s novim partnerima i tržištima, pojačavamo aktivnosti na društvenim mrežama i pripremamo edukacije radnika kroz posebno formirani edukacijski centar. Nije nam cilj ponoviti fizičke rezultate iz 2019. godine već održivim poslovanjem stvoriti novu kvalitetu kojom ćemo privući goste veće platežne moći, a dodatnim sadržajima povećati izvanpansionsku potrošnju.
Svakako ćemo pozorno pratiti kretanja na tržištu koja će očekivano biti vrlo dinamična te shodno tome evaluirati planove. Prve prave procjene naredne sezone imat ćemo u travnju 2021. godine – poručili su iz Hotela Maestral.