Delegacija od 27 turističkih predstavnika vlasnika najvećih turističkih agencija i medija iz Saudijske Arabije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Bahreina, Sudana i Kuvajta boravi na sedmodnevnom proputovanju po Hrvatskoj.
Najavili su to iz Ministarstva turizma, ističući kako je cilj ovog studijskog putovanja što uspješnije predstavili naše turističke destinacije u svojim zemljama. Boravak su započeli u Zagrebu, potom slijedi obilazak Rijeke, Opatije, Rovinja i za kraj dvodnevni boravak u Dubrovniku, 5. i 6. prosinca.
Informacija o ovom studijskom putovanju ne bi toliko zapela za oko da Ministarstvo turizma nije poslalo i itinerer u kojem navode kako će delegaciji iz arapskog svijeta u Dubrovniku biti organizirana tura žičarom na Srđ (!?). Upravo onom, jednom i jedinom, dubrovačkom žičarom koja je zbog remonta zatvorena od 23. studenog pa sve do početka ožujka 2016. godine.
Zapravo vožnja žičarom trebala je arapskim gostima biti glavna atrakcija tijekom njihovog boravka u Dubrovniku, budući da je ostatak programa prilično ‘ukočen’. Predstavnike turističkih agencija i medija odvest će u obilazak nekolicine dubrovačkih hotela, a ujedno će im i održati dvije prezentacije i to u organizaciji Turističke zajednice Grada Dubrovnika te Županijske turističke zajednice.
Ovaj organizacijski propust zapravo je isključivi dokaz neorganiziranosti Ministarstva turizma, a ujedno i nekoordiniranosti s lokalnom zajednicom, u ovom slučaju konkretno s Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika koja ih je trebala, tijekom slaganja programa, upozoriti na činjenicu kako u ovo doba godine u Dubrovniku žičara ne radi.
Inače, ovo studijsko putovanje pratit će najveća medijska kuća MBC TV iz Dubaia koja će prenijeti sliku Hrvatske u zemlje Arapskog svijeta.
Iz Ministarstva turizma nisu propustili navesti kako “turisti iz arapskog svijeta na odmor uobičajeno putuju s većim brojem članova obitelji, na odmoru preferiraju aktivnosti koje uključuju sve članove obitelji, poput šetnje i uživanja u atmosferi destinacije, opuštanja, uživanja u ponudi hotela/resorta, kupnje i posjeta tematskim parkovima, te su nam stoga izvrsni turisti”. Stoga ostaje pitanje, hoće li nam baš takvi, bogati i rastrošni gosti, zamjeriti ovaj organizacijski gaf!