Fodor’s Travel jedan je od najvažnijih travel guide book-ova s osamdeset godišnjom tradicijom izlaženja, koji Amerikancima pruža najpouzdanije dostupne informacije o putovanjima.
Novinarka Fodorsa Andrea MacDonald razgovarala je s dubrovačkim gradonačelnikom Matom Frankovićem s obzirom da za iduću sezonu Fodor’s priprema veliko izdanje o Hrvatskoj, a u kojem će posebno mjesto imati i Dubrovnik. Razgovarali su o budućnosti turizma te svim utjecajima i izmjenama koje će aktualna situacija imati na svjetske putnike.
Gosti s američkog tržišta i dalje u Dubrovniku zauzimaju drugo mjesto, a budući smo prvenstveno avio-destinacija Grad Dubrovnik je već započeo razgovore o ponovnoj uspostavi direktne zrakoplovne linije Dubrovnika s SAD-om, te su najave za sezonu 2021. jako dobre.
Kampanja koju je Grad Dubrovnik u suradnji a Turističkom zajednicom provodio u proteklom razdoblju, uključujući i izuzetno gledanu emisiju američke TV kuće ABC koja je u prime timeu emitirala posebnu emisiju ‘Good Morning America’ iz Dubrovnika, a koju je gledalo 12,5 milijuna Amerikanaca, pobudila je veliko zanimanje pa su upravo od ovog tržišta velika očekivanja za iduću sezonu.
Osim promocije putem medijskih kampanja u prosincu će se održati velika konferencija ‘ASTA destination’ kada će u Dubrovnik stići preko 400 travel agenata. Upravo Dubrovnik je jednoglasno i u velikoj konkurenciji izabran destinacijom koja će se posebno promovirati i nuditi turistima iz SAD-a. Inače, ASTA je udruženje s preko 12 tisuća travel agenata samo u Sjedinjenim državama, i ono što je najvažnije – destinacije koje ASTA preporuči su destinacije kamo Amerikanci putuju. Stoga je predstojeća konferencija izvrsna prilika za promociju dubrovačkog turizma na američkom tržištu.
Grad Dubrovnik, u suradnji s gradskom Turističkom zajednicom i Turističkim vijećem već radi i na ostalom planu aktivnosti za sezonu 2021., a koje će uskoro i predstaviti.