Aktualno

Franković se sastao s ugostiteljima, komunalno redarstvo provodit će pojačan nadzor

frankovic ugostitelji sezona

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković održao je sastanak s predstavnicima ugostitelja, a teme su bile vezane uz pripreme za nadolazeću turističku sezonu. Uz brojne ugostitelje, pretežno s područja stare gradske jezgre i kontaktne zone, sastanku su se odazvali i predstavnici strukovnih udruženja.

Gradonačelnik je uvodno uputio čestitke ugostiteljima na uspješnoj prošlogodišnjoj turističkoj sezoni,  koja je našem gradu donijela višestruka međunarodna i nacionalna priznanja potvrđujući opredijeljenost Dubrovnika održivom i odgovornom upravljanju, a čemu su i oni doprinijeli, navode u priopćenju iz Grada.

Govoreći o upravljanju javnim površinama te unatoč činjenici da moratorij na javne površine ističe krajem godine, gradonačelnik je poručio kako prostora za uvođenje dodatnih površina za ugostiteljske sadržaje u povijesnoj jezgri nema ni u budućnosti.

Naglasio je kako se opskrba povijesne jezgre, sukladno aktima Grada, može obavljati jedino elektrovučnom vozilima i uz valjanu koncesiju te kako jedinu koncesiju za tu djelatnost trenutno ima komunalna tvrtka Sanitat. Ponovio je kako je strogo zabranjena uporaba viličara, a sukladno zahtjevima građana.

Činjenicu da se od 17 prijava za remećenje javnog reda i mira na području povijesne jezgre u prošloj godini, samo jedna prijava odnosila na glasnu glazbu, ocijenio je kao rezultat suradnje te istaknuo kako u partnerstvu treba nastaviti i dalje.

Kako se u svjetlu dolaska avio prijevoznika Ryanair na tržište Dubrovnika otvaraju mogućnosti za produljenje sezone važno je osigurati i rad ugostiteljskih objekta tijekom zimskih mjeseci, a obaveze za rad od studenog od sredine ožujka regulirat će se novim ugovorima. Poručio je da će i kod novih ugovora voditi računa o njihovoj dugoročnosti kako bi se ugostiteljima pružila sigurnost ulaganja u unapređenje poslovanja što je svima u interesu.

Predstavnici ugostitelja iznijeli su svoje primjedbe i prijedloge za poboljšanje uvjeta rada, posebice što se tiče opskrbe, održavanja čistoće i slično.

Kao i prethodne godine, osim nadzora razine buke, komunalno redarstvo provodit će i pojačan nadzor korištenja javnih površina i pridržavanja zakupaca ugovora o zakupu javne površine.

Sastanku su nazočili i zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić, pročelnica Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu Matilda Krile Prkoča sa suradnicima, pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo kao i direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković.

Pročitajte još

Atlantska plovidba povlači dionice sa Zagrebačke burze

Dulist

Sumnja se da je Palata onečišćena zbog nepropisnog odlaganja nusprodukata proizvodnje maslinovog ulja

Andrea Falkoni Račić

DONOSIMO RASPORED CISTERNI Neugodni mirisi u Palati još prisutni

Dulist