Realno je da cijelo hrvatsko tržište, promatrajući ga kao turističko, tek 2023. godine može očekivati puni oporavak i povratak na rezultate iz 2019. godine. Izgubit ćemo najmanje tri godine vremena – istaknuo je gradonačelnik Mato Franković. I dalje je uvjerenja da ova turistička sezona neće zabilježiti više od 30 posto prošlogodišnjih rezultata.
-Iduća, 2021., sezona bit će na 70 posto od 2019. godine. Pa ćemo se pomalo vratiti u 2022. godini – dodaje Franković.
Marketinška kampanja
Grad Dubrovnik, Turistička zajednica Grada Dubrovnika i Zračna luka Dubrovnik nedavno su dogovorili marketinšku strategiju, a sve s ciljem poticanja avio prijevoznika na uvođenje linija za Dubrovnik. Procijenjena vrijednost kampanje je 14 milijuna kuna.
-Možda će biti manji ili viši, konkretne brojeve trenutno ne možemo reći. Procjena je utemeljena u grubo na temelju svih aviokompanija koje su iskazale interes za udruženo marketinško oglašavanje. Više od 90 posto sredstava bit će financirano kroz nacionalni fond udruženog marketinškog oglašavanja od strane krovnih tijela, to je HTZ i Ministarstvo turizma – istaknuo je Franković. Grad Dubrovnik je bio u obvezi, u suradnji s TZ-om i ZLD-om, izdvojiti one avioprijevoznike koji su spremni letjeti do zime.
-Napravljen je popis svih avioprijevoznika i u konačnici očekujemo da ćemo taj popis poslati HTZ-u i Ministarstvu turizma na daljnju provjeru. U taj popis je uključena i CA. Svi imaju obvezu broja naleta i duljne letenja. Do prosinca će svi oni koji žele sudjelovati u udruženoj marketinškoj kampanji, morati letjeti prema Dubrovniku – istaknuo je Franković i dodao kako će biti otvorene neke nove aviolinije koje nisu prije imali direktan kontakt i put prema Dubrovniku, već se trebalo presjedati. ‘Ali dok se ne potpišu ugovori, o tome ne mogu govoriti’, rekao je.