Grad

FRANKOVIĆ ‘Ova će se gradska uprava s pažnjom odnositi prema svakom kotaru i odboru’

frankovic kotar odbor 00

– Više sam puta govorio da su gradski kotarevi i mjesni odbori žile kucavice ovog grada. Osigurat ćemo dovoljno sredstava za njihovo funkcioniranje što će omogućiti da se dnevne stvari mogu brzo i kvalitetno rješavati. Jer svima nam je interes da u našim lokalnim zajednicama stvari budu pozitivnije nego do sada – rekao je gradonačelnik Mato Franković na sastanku s novoizabranim predsjednicima gradskih kotara i mjesnih odbora, održanom u srijedu.

Poručio je također kako im je cijela gradska uprava na raspolaganju, ali ih i pozvao da budu aktivni jer o tome ovisi i funkcioniranje kotareva i odbora.

Predsjednici su upoznati i s načinom funkcioniranja te posebno postupkom formiranja proračuna za svaku narednu godinu. Naime, u proračun Grada za iduću godinu uvrstit će se i proračuni gradskih kotareva i mjesnih odbora. Svaki od njih dužan je do početka rujna ove godine napraviti prijedlog proračuna za 2019., koji će se nakon usvajanja na Gradskom vijeću uvrstiti u gradski proračun.

– Ova gradska uprava će se s pažnjom odnositi prema svakom kotaru i odboru i prihvaćati vaše inicijative, ukoliko su one proračunski razumne i nešto što se može ispuniti. U vašim proračunima neće biti veliki infrastrukturni projekti već projekt poput uređenja dječjih igrališta, potrebe za javnom rasvjetom, manja komunalna uređenja i opremanja, odnosno manja ulaganja koja podižu kvalitetu života na određenom području – pojasnio je također gradonačelnik.

Naglasio je i važnost redovitog održavanja sastanaka i sačinjavanja zapisnika te napomenuo kako komunikacija s gradskom upravom ide preko voditelja odsjeka mjesne samouprave Tomislava Žaje koji dalje komunicira s upravnim odjelima i gradskim trgovačkim društvima.

Predsjednici gradskih kotareva i mjesnih odbora u ovoj su prigodi iznijeli i neke od problema s kojima se susreću na svom području te su odmah dobili i odgovore od pročelnika i direktora gradskih društava, koji su također sudjelovali na sastanku. Jedno od pitanja bilo je vezano za zapošljavanje dodatnih tajnika, s obzirom da na sadašnjih 26 kotareva i odbora djeluje tek osam tajnika, a gradonačelnik je kazao kako će se novi tajnici sigurno zapošljavati u narednom razdoblju s obzirom da su izuzetno bitni za funkcioniranje ovog sustava.

Pročitajte još

Uređenje gradskih plaža uoči ljetne sezone

Dulist

ENERGETSKA OBNOVA OŠ MARIN DRŽIĆ Predviđena ušteda energije 77 posto

Dulist

Započinje sanacija asfalta u Ulici kralja Tomislava

Dulist