Zajednička izložba oca i sina pod nazivom Franković i Franković, dizajnera i slikara Jadrana Dada Frankovića postavljena u Galeriji Dulčić Masle Pulitika i grafičkog dizajnera Orsata Frankovića otvorena je u Galeriji Dulčić Masle Pulitika ovu subotu. Izložba ostaje otvorena do 25. listopada 2015. godine.
Autor izložbe, Andrija Seifried ovako je u katalogu opisao izložbu umjetnika Jadrana Dada Frankovića postavljenu u Galeriji Dulčić Masle Pulitika:
Dadova neosporna želja u ovom izloženom ciklusu veže jedna te ista ideja, ideja „vrlog novog svijeta“. Neosporno je da umjetnika vodi potreba i želja da ide mimo pravila i kanona, a s druge strane diktata i mimo svih nametnutih mu ograničenja. Možda i nehotice, Dado se hvata grada kao pozornice začudnih prizora i neobičnih odnosa prošlosti i sadašnjosti.
Vesna Delić Gozze, autorica teksta u katalogu, za Orsata Frankovića u katalogu je zapisala:
Kao što je to uvijek na djelu s primijenjemom umjetnošću, autorsko sravnjivanje i priljubljivanje sa svojim predloškom, ovdje grafičkim pojašnjavanjem predloška i plakatnim oglašavanjem, tako Orsat Franković svojim dosjetljivim vizualnim rješenjima u najboljoj maniri svjetskih rješenja plasiranih u švicarskom mjesečniku Graphis postiže interpretaciju spartanske čistoće pune informacije.“ Dok je za slikarstvo Dada Frankovića u katalogu zapisala: „Drukčiji je pristup ljudskoj figuri u kombiniranim tehnikama slikara Jadrana Frankovića. Poneka ironična interpretacija toga motiva, kao u slici zaštitnice grada Blaženka (2015.), ne priječi autora da se u figuraciji obraća konkretnoj osobi, personaliziranoj i kada ima atribute mehaničke lutke kao u Nevjesti (2010).
Autor teksta u katalogu, Dejan Kršić, za izložbeni ciklus Orsata Frankovića je zapisao:
Ono što se i na ovoj, opsegom relativno maloj, izložbi jasno vidi je širina interesa i opseg rada: od velikih zadataka za komercijalne naručitelje, kompleksnih vizualnih identiteta koji uključuju modularne festivalske plakate koji zauzimaju čitava tradicionalna oglasna mjesta, preko konceptualno pročišćenih plakata za manje projekte naručitelja iz područja kulture (Kazalište slijepih i slabovidnih Novi Život, HDLU…), do samoiniciranih radova, onih gotovo na nivou ilustracije u kojima autor koristi medij dizajna kako bi vizualno izrazio neku ideju (Adam i Eva), ili onih gdje progovara jezikom dizajna kako bi ukazao na neka društvena pitanja i aktualne probleme (Euforija, 2008. Familyset – povodom tzv. referenduma o braku, 2013.).