Prolazeći u popodnevnim satima preko schengenske granice, a na našem putu prema Pločama, nismo primijetili nikakvu preveliku gužvu. Naime, od jutrošnjeg kaosa s robom, cisternama i papirologijom, popodne je sve prolazilo u najboljem redu.
Na traci prema Dubrovniku, a gdje se ulazi u Neum, nalazi se tek desetak kamiona, od kojih su dvije, tri cisterne, no niti jedna s vidljivim logom INE. Prolazimo pokraj njih, a policajac na granici tek kaže: 'Može, prođite!'
Povedeni činjenicom kako u Neumu nema gužve, zaputili smo se u Ploče kako bi izvijestili o trajektnom prijevozu roba i opskrbnim kamionima, međutim od očekivane 'drame' nije bilo niti traga.
Na pristaništu se na trajekt ukrcalo čak 6 automobila, a zaposlenik nam je istaknuo kako je 'gužva bila jutros oko pet, no sve je riješeno'. Niti jedan kamion sa strane, nikakva drama.
Policajac koji se u tom trenutku zatekao na trajektnom pristaništu također je istaknuo kako nema nikakve gužve niti problema oko trajektnog prijevoza.
Danas je pumpa u Orsanu ostala bez dizela, kao i ona u Komolcu, a Eurosuper 98 nestao je na Dubi.
U popodnevnim satima nestalo je i autoplina, a sve se ovo događa zbog jutrošnje komplikacije oko papirologije na granici s BiH kod Neuma. Međutim, u popodnevnim satima gužve nije bilo!
Nažalost, sve ovo je bilo u potpunosti nepotrebno. Čija je greška, INA-e, države ili pak nekog trećeg, ostaje tek pričekati dok se ne pojave službeni odgovori. Dotad, više informacija može se naći na linku Kretanje roba iz RH(EU) u RH(EU) nakon 1. srpnja 2013. godine.