Proteklog vikkenda u Dubrovniku je boravio poznati američki hotelski “guru” Anthony Melchiorri, voditelj i izvršni producent emisije Hotel Impossible, te je snimio i jednosatnu emisiju “Trip of a lifetime” koja će se emitirati na Travel Channelu.
Emisija se bavi najuzbudiljivijim destinacijama, a posljednja je vezana uz Jadransku obalu, te će Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta.
Posebna emisija koja će se premijerno emitirati 30. siječnja prikazat će povijesne i jedinstvene prirodne ljepote obale Italije i Hrvatske sa naglaskom na najluksuzniji segment putovanja.
– Cilj ove specijalne emisije je prikazati trenutno najpoželjniji dio svijeta za putovanje života kroz koje će ih voditi naši najpoznatiji voditelji. Prikazat ćemo najbolje hotele, restorane i neponovljive doživljaje kako bi gledateljima uvjerljivo dočarali jedinstveni i nezaboravan dio svijeta – izjavio je Andy Singer, generalni direktor Travel Channela.
U Dubrovniku su snimljeni Hotel Excelsior, Hotel Bellevue i luksuznu Villu Seherazadu, a u razgovoru s djelatnicima hotela gledateljima će otkriti zašto su upravo ti hoteli posebni.
Anthony Melchiorri je bio oduševljen ljepotama Dubrovnika i svojim domaćinima, te je na svom Twitter profilu objavljivao fotografije sa snimanja, a na odlasku poručio: ‘Zbog prirode svog posla, stalno putujem i boravim u raznim hotelima. Ali Dubrovnik me usitinu oduševljava svojom nepatvorenom autentičnošću i toplinom ljudi. Vraćam se sljedeće godine sa svojom obitelji da bih ostvario svoje putovanje života’.
Travel Channel je najpoznatiji svjetski televizijski kanal a dostupan je u više od 94 milijuna američkih kabelskih domova, a njihove emisije emitiraju se diljem svijeta.