DuList IN

Dubrovački zimski festival ima novi vizualni identitet

zimski festival

‘Grad na dar’ Marije Lončar prvonagrađeni je rad odabran na javnom natječaju za dizajn vizualnog identiteta za ’10. Dubrovački zimski festival’. Ocjenjivački sud ocijenio je prvonagrađeni koncept ‘Grad na dar’ najboljim od ukupno dvadeset i jednog pristiglog rješenja koja je ponudilo devetnaest prijavitelja.

Naime, JUK Dubrovačke ljetne igre raspisala je javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta za ovogodišnji, jubilarni 10. Dubrovački zimski festival, projekt Grada Dubrovnika, javnih ustanova u kulturi, Turističke zajednice grada Dubrovnika i javnih poduzeća, kojim se za vrijeme adventa i ususret dočeku Nove godine na više lokacija u povijesnoj gradskoj jezgri te u drugim dijelovima grada organiziraju raznovrsni kulturni i zabavni sadržaji nudeći široki spektar događanja za građane i posjetitelje svih uzrasta.

thumbnail DZF GradNaDar novi vizual

Izabrano idejno rješenje vizualnog identiteta za 10. Dubrovački zimski festival inspirirano je motivima Grada, tradicijom i običajima, gastronomijom, kulturom – svime što Dubrovnik čini jedinstvenim. Motivi pretočeni u jednostavne grafizme tvore vesele uzorke, poput onih koji krase omote i kutije božićnih darova. Šaroliki uzorci upakirali su grad i festivalska zbivanja kao poklon stanovnicima i svim posjetiteljima. Sveopće veselje i šušur pretočeni su u vizuale koji svojim koloritom asociraju na vrckavo i vedro blagdansko raspoloženje. Dubrovnik je grad izrazito bogat autentičnim motivima prikladnim za oblikovanje karakterističnih simbola – opisala je u svojoj prijavi Marija Lončar.

DZF GradNaDar aplikacije

Prvonagrađeno rješenje najbolje komunicira sve potrebne aspekte projektnog zadatka – stoji u obrazloženju Ocjenjivačkog suda. Na suvremen i ilustrativan način objedinjuje urbane elemente Grada i tvori ugodno estetsko rješenje. Cijeli koncept zaokružen je kroz kreativni slogan “Grad na dar”. Efektna kompozicija i tipografija omogućuju podlogu za daljnju razradu i razvoj projekta. Jednostavan, ali upečatljiv logotip oblikovan je isključivo primjenom grafički jake tipografije, te pozicioniranjem tipografskog simbola asteriska koji predstavlja stiliziranu pahuljicu u različitim kompozicijama za puni, skraćeni i obljetnički naziv festivala, dok su ilustracije oblikovane kroz bogat sustav plošnog prikaza motiva vezanih za Dubrovnik.

Osim pobjedničkog rada ‘Grad na dar’ za koji je prvu nagradu osvojila Marija Lončar, nagrađeni su i radovi ‘Nema zime’ Linear studija d.o.o. za dizajn i umjetničko stvaralaštvo koji je dobio drugu nagradu te ‘D10’ prijavitelja Mazz 24, odabran kao trećenagrađeno rješenje.

Pročitajte još

MLADA FOTOGRAFKINJA O PROJEKTU U TRSTENOME Leonardino dubrovačko podvodno kraljevstvo

Andrea Đurasović

NAJMLAĐI ODBROJAVAJU Stižu Medo, Djed Mraz, vilenjaci…

Dulist

[PODCAST ‘S BARBAROM’] Irina Brajčić iz MasterChefa: Prvo što sam u Dubrovniku naučila je čistiti ribu, a spremam i sjajnu zelenu menestru

Barbara Đurasović