Zanimljivosti

Dubrovački studenti izradili najbolji plan promotivne kampanje

ekonomija natjecanje02

Studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Katarina Pavlović, Martina Saulović, Anita Brailoi Saša Škrabićosvojili su prvo mjesto na CaseStudyCompetition 2014. – najvećemu studentskom natjecanju u Republici Hrvatskoj.

U ovogodišnjem natjecanju, koje je ove godine imalo i regionalni karakter – prošireno je na Sloveniju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, prijavljeno je bilo čak 800 timova, njih 119 ušlo je u finale, a na kraju je odabrano 49 najboljih timova. Studenti su mogli birati između 16 poslovnih slučajeva a odabrali su tvrtku Nestle i poslovni slučaj ‘Nescafé 3u1 digitalna i sampling marketinška strategija’. Projekt su izradili u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić, koja im je bila mentorica.

Katarina, Martina, Anita i Saša, sretni zbog ove nagrade, ispričali su svoje dojmove i o tome kako su se odlučili prijaviti:

– Projekt Nescafe 3u1 odabrali smo jer nitko od nas u timu ne pije tu kavu pa smo htjeli vidjeti kako bismo zapravo sebe uvjeriti da se odlučimo za taj proizvod. Naime, naša kampanja bila je usmjerena na mlade – studente i učenike. Prijavili smo se u ožujku i na ovome smo radili nešto više od mjesec dana, ali vrlo intenzivno; u tom vremenu bili smo u sveučilišnoj zgradi od jutra do navečer. Nismo očekivali da ćemo osvojiti prvo mjesto, to više što je konkurencija bila brojna – čak i iz susjednih država, ali, naravno, priželjkivali smo biti u finalu. Nakon prezentacije pred osmeročlanim povjerenstvom iz tvrtke Nestle bili smo sigurni da smo u finalu jer su nam rekli, iako vjerojatno nisu smjeli, da im je to najbolja prezentacija dotad. Dobili smo nagradu od 10.000 kuna i stručnu praksu uz mogućnost zapošljavanja u tvrtki Nestle. Ovo je za nas bilo izvrsno iskustvo i hvala našoj mentorici Pavlić – zaključili su studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju.

– Ovo je bila idealna prilika da u okviru kolegija Integrirana marketinška komunikacija primijene ono što su naučili na konkretnim slučajevima i zadatcima iz prakse. Međutim, dosta važnija poruka čini mi se je ta da je ovo još jedna potvrda da se studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju kvalitetno obrazuju i da mogu ne samo konkurirati nego čak i biti bolji od studenata na nacionalnoj i na regionalnoj razini. To je ujedno i poruka budućim studentima – izjavila je mentorica izv. prof. dr. sc. Ivana Pavlić.

Na web-stranici tvrtke Nestle stoji kako je rad studenata Katarine, Martine, Anite i Saše bio najbolji jer je ‘njihovo cjelovito rješenje uključivalo istraživanje tržišta, rađeno na 430 ispitanika, kao i detaljnu marketinšku i digitalnu strategiju upotpunjenu odličnim vizualima po kojima se ovo poslovno rješenje istaknulo od ostalih’.

Podsjećamo – prije dvije godine dva su tima studenata Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku također bila u finalu. Lucija Veselić, Amila Sarić, Paula Marinović i Nikolina Slade u jakoj konkurenciji za poslovni slučaj Nokie „NOKIA LUMIA 800 I NOKIA LUMIA 710 – Kampanja lansiranja Lumia linije proizvoda na hrvatskom tržištu” osvojile su 3. mjesto, dok se tim studenata u sastavu: Robert Arbasin, Vilim Čebulc, Antonio Radić i Helena Knego istaknuo ušavši u finale u konkurenciji za slučaj CEMEX: „Plasiranje novog CEMEXovog proizvoda na tržište: paket usluga za izgradnju obiteljske kuće.“

CaseStudyCompetition organizira studentska udruga eSTUDENT i najveće je studentsko natjecanje ove vrste u Republici Hrvatskoj koje se i u ovoj akademskoj godini održalo uz potporu predsjednika Republike Hrvatske Iva Josipovića.

U natjecanju je sudjelovalo 16 poduzeća koja su pružila priliku studentima da riješe baš njihov poslovni slučaj, pokažu svoje sposobnosti i osvoje bogate nagrade i moguće prakse u najpoželjnijim hrvatskim i stranim poduzećima. Studenti su tako dobili jedinstvenu priliku povezati se s budućim poslodavcima, ali i spojiti dosad stečena znanja s praktičnim radom.

Pročitajte još

(FOTO) LJETO U ZAVIČAJNOM MUZEJU KONAVALA Likovne radionice ‘Kreativna ura’

Dulist

JOŠ JEDAN NATJEČAJ WMO Sjećate li se pobjedničke fotografije Dubrovčanina iz 2016?

Dulist

ZA NESTRPLJIVE VRTLARE Donosimo vam vrste cvijeća koje najbrže rastu!

Dulist