Dubrovački Crveni križ projekt ‘Crveni križ u Gradu’ ove godine provodio je na dubrovačkim zidinama, u Gradu, na Lokrumu, plaži Mandrač i na zidinama u Stonu. Projekt je proveden zahvaljujući financijskoj podršci Društva prijatelja dubrovačke starine, Grada Dubrovnika, Javne ustanove Rezervata Lokrum, Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Hrvatskog Crvenog križa i Gradskog društva Crvenog križa Dubrovnik.
Projekt je započeo 17. lipnja i trajao sve do 15. rujna 2017. godine. U tri ljetna mjeseca, mladi članovi odradili su 12.728 sata i imali su sveukupno 1.861 intervenciju. Prosječno je tijekom ljetnih mjeseci po osobi odrađena 53,17 intervencija, po osobi odrađeno 363,66 sati, a po danu je bilo 20,45 intervencija.
Dežurajući svakodnevno od 9 do 19 sati, s osnovnom medicinskom opremom, na dvije lokacije na Dubrovačkim zidinama, Sv. Ivanu i Minčeti, na dvije lokacije na Stradunu, ispred sv. Klare i Sponze, na dvije lokacije na Lokrumu, na plaži Solitudo-Mandrač i na Stonskim zidinama 35 članova Kluba mladih Dubrovačkog Crvenog križa intervenirali su i pomagali sugrađanima i posjetiocima našeg Grada koji su im se požalili vezano za probleme toplinske slabosti, toplinske iscrpljenosti, toplinskog udara, sunčanice, dehidracije, opekotina, uganuća i iščašenja zgloba, posjekotina, oguljotina, žuljeva, prijeloma, kontuzija uboda insekata, glavobolja, napada panike i dr.
Obučeni u uniforme s vidljivom oznakom Crvenog križa, osim pružanja prve pomoći članovi Kluba mladih često su davali i informacije o Gradu i događanjima u njemu. U razgovorima s posjetiocima i korisnicima naših usluga bilo je izraženo zadovoljstvo zbog osjećaja sigurnosti i brige za zdravstveno stanje, prvenstveno zbog prepoznatljivog znaka Crvenog križa kojeg su nosili članovi. U ekipama koje su dežurale bile su osobe koje su prošli osnovni i napredni tečaj iz pružanja prve pomoći, osnovnih znanja o Crvenom križu i o komunikacijama.
Novina ove godine je sanitetsko vozilo kojim je do dubrovačke bolnice obavljeno 16 prijevoza, u intervencijama kada nije bilo potrebno zvati Hitnu medicinsku službu.
Sveukupni troškovi projekta bili su 451 tisuću kuna.