Aktualno

“Cilj su nam nove vrijednosti u hrvatskom turizmu”

karisma agrokor tui 02

U Palači Sponza danas je potpisan sporazum o ulasku TUI TRAVEL PLC u strateško partnerstvo s Karisma Hotel Adriatic d.o.o. i najvećom kompanijom u Adria regiji, Agrokorom d.d.

– Stečena znanja i iskustva naših globalnih strateških partnera, kao i Agrokorovo poznavanje regionalnog tržišta iskoristit ćemo za kvalitetnu podršku našim partnerima i time stvoriti nov i inovativan turistički pportfelj prepoznatljiv u regiji i svijetu – istaknuo je Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora Agrokor d.d.

– Nakon intenzivnih pregovora, TUI je Hrvatsku stavio kao stratešku destinaciju za svoje poslovanje. Karisma Hotel Adriatic d.o.o je godinama prisutna na tržištu turizma i osvojili su mnoge nagrade na tom polju te smo ponosi što smo ih doveli na naše destinacije – također je dodao Todorić.

– Povezivanje istaknutih globalnih turističkih kompanija s Agrokorom d.d. ima za cilj stvaranje novih vrijednosti u hrvatskom turizmu, otvaranje novih tržišta i stvaranje jedinstvene hotelske kolekcije s prepoznatljivim brendovima koji još nisu prisutni na području regije – naglasio je Neil Evans, direktor TUI Travel Hotels & Resorts, te dodao kako je zadovoljan potpisivanjem sporazuma.

Naglasio je potencijal Hrvatske kao turističke destinacije, te istaknuo kako je TUI već prisutan u 180 zemalja s 30 milijuna zadovoljnih putnika svake godine.

– Mi imamo goste koji u prosjeku ostaju na odmoru u periodu od 10 do 15 dana te nam sezona traje šest mjeseci. Mislim da je Dubrovnik idealno mjesto da produžimo tu sezonu – još je dodao Evans.

Marinko Benić, direktor Karisma Hotels Adriatic, koji su zajednička kompanija poslovnih grupacija Karisma Resort International iz Meksika, lidera u hotelskom menadžmentu, istaknuo je važnost partnerstva respektabilnih međunarodnih kompanija u ovom regionalnom poslovnom udruživanju.

-Naš fokus bit će na dodatnom turističkom razvoju regije i upravo zahvaljujući partnerstvu s vodećim turističkim brendovima poput TUI Travela, donosimo poslovnu novinu, kao što su ouples Hotels, nova vrsta diferenciranih proizvoda u turizmu – istaknuo je Benić.

Diferencirani hotelski brendovi uprao su oni kojima upravlja TUI TRAVEL HOTELS AND RESORTS. 61 hotel sa sedam prepoznatljivih brendova u osam mediteranskih zemalja. Preko 75 posto hotela su diferencirani hotelski brendovi koji se prodaju putem TUI Travle PLC grupe.

– Izuzetna mi je čast prisustvovati na ovakvom događaju u Dubrovniku. Drago mi je vidjeti da se kreće u jedan novi podhvat, da se okreće jedna nova stranica koja će itekako imati utjecaj na turistički proizvod i u konačnici na promet Republike Hrvatske. Ovo je jedan strateški događaj i svakako jedna potez koji daje veliki vjetar u leđa strategiji RH. Dolaze novi brendovi i dolazi novi prozivod, novi segment i ključna riječ u svemu tome je diverzifikacija proizvoda što nama itekako treba. Pored redovit izgradnje kapaciteta, budući da u špici sezone imamo ograničenje, ovi novi proizvodi i diverzifikacija dodatno oplemenjuju i stvaraju proizvod puno interesantniji u pred i po sezonskim mjesecima. Ono što je posebno značajno je jedan proizvod koji će biti stvaran ovdje na terenu. Idemo s jednim novim segmentom, s novim stvarima koje smo si zacrtali u strategiji- regionalna razina je strateški ciljana – istaknuo je ministar Darko Lorencin, koji se pridružio današnjem potpisivanju.
 

Pročitajte još

ZAGREB, DUBROVNIK, HODOČAŠĆE…. Šuica na službena putovanja potrošila 360 tisuća eura

Dulist

ZRINKA RUDEŽ Horde turista ugrožavaju pravo stanara na dostojanstven život. Da, podržavam novi Zakon!

Dulist

PROCURIO DOKUMENT Šuica će se u Komisiji baviti priuštivim stanovanjem, zdravstvom ili socijalni pitanjima

Dulist