Aktualno

APEL KALAMOTEZA Mnogi stanovnici su morali preseliti u Dubrovnik jer nemaju pristup mreži i internetu

kalamota donje celo vizure 14

Stanovnici Kalamote poslali su apel zbog, kako kažu, ‘nemara tvrtke A1’. Kvar na odašiljaču prijavljen je u petak 29. rujna i do danas nitko nije pristupio rješavanju problema. A1 ne odgovara na njihove mailove, a pri telefonskim razgovorima s njihovim agentima dobivaju, navode dalje, ‘dvosmislene odgovore kojima nam pokušavaju mazati oči’.

Njihov apel prenosimo u cijelosti.

‘Otok Koločep često je bio zaboravljen od lokalnih vlasti, raznih državnih tvrtki itd., no nemar Telekomunikacijske firme A1 prema stanovnicima dosegao je novu razinu. Na otoku se nalazi aktivni odašiljač navedenog isporučitelja usluga koji ne pokriva samo Koločep, već i dio susjednog otoka Lopuda te mnoga mjesta Dubrovačkog primorja.

Problemi s mrežom nastali su krajem rujna te su stanovnici Koločepa i navedenih mjesta ostali bez ikakvog signala, odsječeni od ostatka svijeta. Kvar na odašiljaču prijavljen je u petak 29. rujna od mnogih stanovnika problemom zahvaćenog područja. Prvotni odgovor zaposlenika tehničke podrške bio je da će kvar biti otklonjen u što skorijem roku. Na Koločepu se nalaze dva hotela, restorani itd.

Nezamislivo je da smo za vrijeme turističke sezone ostali bez signala na ovoliki period i jednostavno je nemoguće objasniti gostima našeg otoka što se događa i kako je to moguće. Mnogi stanovnici otoka morali su preseliti u Dubrovnik jer si zbog posla ili fakulteta nisu mogli priuštiti da 10 dana ne mogu pristupiti mreži i internetu.

Dani su prolazili, ništa se nije događalo. Na upite o stanju problema sredinom prošlog tjedna odgovor je bio da se radi na rješavanju istog. Time su zaposlenici A1 uhvaćeni i u laži jer su na naknadni upit rješava li se problem na daljinu ili tehničari moraju fizički pristupiti odašiljaču, isti odgovorili da se poteškoće mogu otkloniti jedino na mjestu nastanka problema. Kako se radi o otoku, stanovnicima je lako kontrolirati je li netko došao odstraniti kvar ili ne. Od prijave problema prošlo je više od 10 dana i nitko se još nije udostojio pojaviti na otoku.

Danas pak na naše upite odgovaraju da je problem u HEP-u koji je navodno imao radove na tom području pa im je isključio opskrbu električne energije do odašiljača. Iz A1 navode da su uputili zahtjev za ponovnim uključenjem struje. Novi izgovori su vjerojatno opet laži zaposlenika A1 iz razloga što se na udaljenosti od 50 metara od njihovog odašiljača nalazi odašiljač Hrvatskog telekoma koji svo ovo vrijeme nesmetano radi. Oba odašiljača napajaju se iz istog mjesta te je vrlo teško za povjerovati da jedan dobiva struju, a drugi ne.

Molimo predstavnike medija za pomoć jer A1 ne odgovara na naše mailove s upitima o rješavanju poteškoća, a pri telefonskim razgovorima njihovi agenti samo smišljaju nove laži iz dana u dan. Ovo nije prvi put da se ovakve stvari događaju i svaki put se ponavlja isti scenarij. Nedopustivo je da na Koločepu već 10 dana nema signala za korisnike A1 mreže i da u istom tom periodu nitko nije došao na otok i pristupio rješavanju problema.

Stanovnici Koločepa’

Pročitajte još

POTRES U BIH Osjetio se i u Hrvatskoj

Dulist

Pokreće se postupak predlaganja kandidata za javna priznanja Grada Dubrovnika

Dulist

CRNI PETAK Blagdan kupovine ili iluzija popusta?

Dulist.hr