Za nama je još jedna godina. Prilika je to za podvući crtu pod učinjeno, ali i osvrnuti se na godinu pred nama. Ravnatelj Lučke uprave Dubrovačko-neretvanske županije Antun Banovac za DuList je istaknuo po čemu će pamtiti 2023. godinu, ali i koja su njegova očekivanja za novu godinu.
Za Lučku upravu Dubrovačko-neretvanske županije 2023. godina bila je izuzetna i zahtjevna. Jedan od projekata je sanacija dijela obale i dogradnja gata u Luci Cavtat. Radovi su u visokom stupnju završetka i očekujemo otvorenje luke za korištenje u prvom kvartalu 2024. godine. Također, tu je i rekonstrukcija Luke Ubli. Hodogram radova se odvija predviđenim tijekom i očekujemo završetak radova početkom 2025. godine. S Općinom Slivno završavamo treću fazu uređenja dijela obale za komunalni vez u Luci Blace. Završetak se očekuje u siječnju 2025. godine. U 2024. godini i dalje očekujemo, otvaranjem nove financijske omotnice, početak gradnje nove Luke Perna – Orebić. Također, očekujemo početak dogradnje Luke Prigradica u Općini Blato na Korčuli, kao i dogradnju Luke Brijesta gdje tražimo financijski model kako zatvoriti financijsku konstrukciju i početi radove u zadnjem kvartalu 2024. godine. Od projekata u 2024. godini očekuje se i ugradnja pontona za komunalni vez u Luci Brna te nastavak četvrte faze uređenja komunalnog veza Luka Blace. Pripremamo i projektnu dokumentaciju za određene projekte. Naime, pripremamo dokumentaciju za dobivanje građevinske dozvole za Luku Srebreno, odnosno za njenu dogradnju i uređenje komunalnog veza, u prvom kvartalu 2024. godine. Pripremamo i projektnu dokumentaciju za dobivanje građevinske dozvole za dogradnju Luke Pomena u zadnjem kvartalu 2024. godine. Projekt je gotov, a očekuje se Studija utjecaja na okoliš. Isto tako, nakon završetka idejnog rješenja, očekuje se nastavak izrade glavnog projekta za luke Trstenik, Crkvice, Mali Ston – valobran Kaše, kao i dogradnja i uređenje Luke Mala Pošta u Pločama. Spomenut ću i pripremu idejnih rješenja, dogradnju i uređenje komunalnih lučica Lovište, Prožura, Žuljana i Tiha. Riječ je o poslovanju i planovima koji se odvijaju uz tekuće održavanje, uključujući pet trajektnih luka.