Odluka o zabrani prometovanja taksi vozilima od Boninova do Pila odrazit će se najviše na krajnje korisnike. Rekao nam je to prvi čovjek Plavog taksija Ivica Smoljko.
-Cijena autotaksi prijevoza će se povećati za 30 do čak 70 posto. Dulja je vožnja i više se kilometara radi – govori nam Smoljko.
-Mislim da odluka nije zakonita jer i mi smo javni prijevoz putnika, baš kao i gradski autobusi što je propisano člankom 4 Zakona o prijevozu u cestovnom prometu. O tome nam je Smoljko govorio još početkom prosinca, kada je gradonačelnik Mato Franković priv put i najavio ovakvu odluku.
-Bolje bi bilo da smo sjeli i vidjeli gdje je problem i može li se riješiti – ističe Ivica Smoljko.
Podsjećamo kako članak 4 Zakona o prijevozu u cestovnom prometu navodi kako je ‘autotaksi prijevoz djelatnost javnog prijevoza putnika koja se obavlja osobnim automobilom kategorije M1 (…)’.
— To znači da autotaksi prijevoz spada u javni prijevoz putnika te da smo izjednačeni s autobusima Grada Dubrovnika – rekao nam je nedavno Smoljko.
S druge strane pak članak 47 istog zakona govori kako ‘pravne i fizičke osobe – obrtnici koji obavljaju autotaksi prijevoz, isključivo radi zaustavljanja u svrhu ukrcaja i iskrcaja putnika mogu koristiti stajališta namijenjena za vozila javnog prijevoza i autotaksi stajališta, a za vožnju mogu koristiti posebno obilježene prometne trake koje im daju prednost kretanja’.
Prethodna vijest
Slijedeća vijest